آموزش های تخصصی در

آموزشـــــــــگاه روبرد

با اکانت حرفه ای روبرد نامحدود آموزش ببین!

برنامه نویسی نرم افزار توسعه فردی
مشاهده آموزش ها

پیام رئیس دانشگاه سمنان به مناسبت «آغاز سال تحصیلی 1401»

دکتر مسعود نصیری زرندی رئیس دانشگاه سمنان در پیامی آغاز سال تحصیلی 1401-1402 را به دانشجویان ،اعضای هیئت علمی و تلاشگران عرصه علم و دانش تبریک گفت .

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان ؛ متن پیام رئیس دانشگاه سمنان به این شرح است :

به نام خداوند جان و خرد

آغاز سال تحصیلی همواره یادآور شور، شعف، پویایی و کوشش دوستداران و جویندگان علم و دانش است؛ امسال که الحمدلله با فروکش کردن ویروس کرونا شاهد ازسرگیری آموزش حضوری در دانشگاه سمنان هستیم، مجددا حضور دانشجویان عزیز در نگین خردورزی خطه کویر ، نشاط و پویایی را به فضای این دانشگاه برگردانده است که بدین خاطر خداوند متعال را شاکریم.
اینجانب آغاز سال تحصیلی جدید را به همه دانشگاهیان عزیز، از جمله دانشجویان فرهیخته و تلاشگر ، اعضای محترم هیأت علمی و کارکنان خدوم دانشگاه سمنان، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم؛ چه دانشجویان عزیزی که اولین سال است پا به عرصه دانشگاه می‌گذارند و چه عزیزانی که چندین مهر است در خانواده بزرگ دانشگاه سمنان ، افتخار میزبانی آنان را داریم.

امیدوارم دانشگاه مادر و معین استان سمنان در راستای اهداف والای آموزشی، پژوهشی و فرهنگی کشور و با شروع فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی دانشجویان نو ورود خود در مقاطع مختلف تحصیلی، بتواند به برکت ظرفیت بالای این دانشگاه ، که الحمدلله دارای جایگاهی بسیار خوب در رتبه‌بندی‌های معتبر ملّی و بین‌المللی است توفیقات بیشتری داشته باشد.
در پایان با گرامیداشت ایام رحلت جانگداز پیامبر مهربانی‌ها رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و حضرت امام رضا (ع) و همچنین بزرگداشت چهل ودومین سالگرد دفاع مقدّس ، امید است در سایه الطاف الهی و بهره‌گیری از رهنمود‌های مقام معظّم رهبری در سالی که به نام «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین » مزیّن شده است، بتوانیم با امید و حمایت جامعه فرهیخته دانشگاهی در محیط مقدّس علم و در مسیر پیشرفت و اعتلای ایران اسلامی با شتاب بیشتری گام برداریم.


دکتر مسعود نصیری زرندی
رئیس دانشگاه سمنان

image