آموزش های تخصصی در

آموزشـــــــــگاه روبرد

با اکانت حرفه ای روبرد نامحدود آموزش ببین!

برنامه نویسی نرم افزار توسعه فردی
مشاهده آموزش ها

رئیس دانشگاه کردستان از انجام چند پروژه مهم در این دانشگاه خبر داد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه کردستان، دکتر کیومرث حبیبی معاون عمرانی استاندار کردستان، سید انور رشیدی شهردار سنندج و مدیرکل مسکن و شهرسازی کردستان ضمن بازدید از روند انجام آزمون نظام مهندسی در دانشگاه کردستان، از برنامه‌ریزی، آغاز و اتمام چند پروژه مهم خبر دادند.

در پایان این بازدید دکتر رحمت صادقی، رئیس دانشگاه کردستان از احداث پیاده‌رو و فضای سبز اطراف دانشگاه خبر داد و گفت: این پروژه که از خوابگاه دختران تا نزدیک مسجد قبا را شامل می‌شود، توسط شهرداری سنندج انجام شده است.
وی همچنین از برنامه‌ریزی برای تملک دو منزل مسکونی در نزدیک درب دانشکده کشاورزی دانشگاه کردستان توسط شهرداری سنندج خبر داد و عنوان کرد: تملک این منازل و افزودن آن به دانشگاه کردستان، چهره آکادمیک دانشگاه را تکمیل و زیبایی بیشتر محوطه دانشگاه را سبب خواهد شد.

رئیس دانشگاه کردستان در ادامه با اشاره به حجم بالای فضای سبز و زمین چمن دانشگاه، خاطرنشان کرد: دانشگاه برای تامین آب لازم برای این موارد با مشکل مواجه شده و برای رفع این مشکل، پروژه انتقال آب از رودخانه قشلاق به دانشگاه مطرح شده که همه اقدامات لازم برای اجرای آن نظیر حفاری، پمپاژ و لوله‌گذاری در داخل دانشگاه انجام و شهرداری وعده حفاری و لوله گذاری آن را داده است که امیدواریم هر چه سریعتر به نتیجه برسد.

image