آموزش های تخصصی در

آموزشـــــــــگاه روبرد

با اکانت حرفه ای روبرد نامحدود آموزش ببین!

برنامه نویسی نرم افزار توسعه فردی
مشاهده آموزش ها

وحدت و همدلی رمز موفقیت جمهوری اسلامی ایران

به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ دوره توانمند سازی دانشجویان دانشگاه های استان گلستان با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور در سالن همایش های دانشگاه علوم پزشکی گلستان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر مصطفی رستمی در جمع دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی و اجتماعی و مسئولان دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و روسای دانشگاه ها با اشاره به نقش و جایگاه فرهنگی جمهوری اسلامی در داخل و خارج از کشور تسریح کرد: عدالت محوری از مهم ترین ویژگی های نظام اسلامی است که مورد توجه همه مظلومان و ستمدیدگان دنیا قرار گرفته است و به برکت تلاش های امام راحل و مقام معظم رهبری امروز پرچم حکومت اسلامی در سراسر جهان به اهتزاز در آمده است.

وی با اشاره به نقش و کارکرد دانشگاه اسلامی در شرایط فعلی جهان افزود: استکبار جهانی و کسانی که فقط به منفعت کشورهای غربی می اندیشند؛ در صدد هستند تا ثروت های مادی و معنوی سایر جوامع و در وهله اول دانش، افکار و اندیشه های جوانان کشورهای تحت سیطره خود را غارت کنند که در این میان جمهوری اسلامی ایران با آگاهی و بصیرت ملی خود چنین اجازه ای را به دشمن نداده است.

رستمی با تاکید بر اینکه امروز ملت انقلابی ایران کاملا به وظایف خود آشنا هستند؛ افزود: همدلی، وحدت و یکپارچگی رمز بقا و پیشرفت ایران اسلامی است و اگر مدیران ارشد استان، نمایندگان مجلس، دانشگاهیان، روحانیت و همه اقشار مردم در کنار هم قرار گیرند به دشمن اجازه تعدی و تجاوز داده نخواهد شد.

خاطر نشان می گردد در پایان این مراسم از تلاش و مجاهدت ۳۰ ساله حجت الاسلام و المسلمین مازندرانی تشکر و قدردانی و حجت الاسلام سیدرضا طاهری به عنوان رئیس جدید دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان گلستان معرفی شد.

image