آموزش های تخصصی در

آموزشـــــــــگاه روبرد

با اکانت حرفه ای روبرد نامحدود آموزش ببین!

برنامه نویسی نرم افزار توسعه فردی
مشاهده آموزش ها

نشست هم اندیشی مدیران دانشگاه گیلان و اداره کل پست استان برگزار شد

نشست هم اندیشی مدیران دانشگاه گیلان و اداره کل پست استان امروز دوشنبه 14 شهریور ماه 1401 در اتاق شورای حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.

دکتر فرید نجفی سرپرست دانشگاه گیلان در این نشست ضمن معرفی چالش های پیش روی دانشجویان، فارغ التحصیلان دانشگاهی و اساتید در زمینه ارسال و دریافت مرسولات پستی خود در گذشته و به منظور فراهم نمودن بستر مناسب جهت برخورداری بهتر 30 درصد از دانشجویان غیر بومی دانشگاه از خدمات پستی، بر ضرورت همکاری بیشتر دو سازمان تاکید نمود و در گام اول پیشنهاد ایجاد دفتر پستی مستقل در دانشگاه گیلان را مطرح نمود.



دکتر رضا ابراهیمی آتانی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه گیلان نیز ضمن ابراز علاقه دانشگاه جهت همکاری با اداره کل پست استان در زمینه فروش محصولات کشاورزی، صنایع دستی و ارائه خدمات نو بر مبنای اقتصاد روستامحور بر اراده دانشگاه جهت کمک به حل چالش ها و خلاء های تکنیکی آن اداره به کمک متخصصان دانشگاهی و مرکز نوآوری دانشگاه تأکید نمود.

مهندس محمدحسین هوشنگی مدیرکل پست استان گیلان هم در عین نشست با اشاره به ظرفیت های موجود و نیازهای پیش روی پست در زمینه ارائه خدمات نو و گسترش فعالیت های خود به کمک مطالعات تطبیقی، ایجاد مرکز نوآوری اداره پست استان در دانشگاه گیلان را گامی مهم در تحقق هر چه بهتر و بیشتر این اهداف دانست.

در انتها مقرر شد به منظور تسریع امور ضمن تهیه تفاهم نامه مشترک بین دانشگاه گیلان و اداره کل پست استان گیلان، بازدیدی از فضای معرفی شده دانشگاه جهت راه اندازی دفتر پست مستقل دانشگاه و مرکز نوآوری دانشگاه نیز صورت گیرد.

image