583 ساعت آموزش تخصصی در

آموزشـــــــــگاه روبرد

با اشتراک حرفه ای روبرد به همه آموزش ها دسترسی داشته باش!

مشاهده آموزش ها

نخستین دانشجوی بین الملل دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل فارغ التحصیل شد

وی گفت: سال 1399 در رشته مهندسی برق؛ سیستم های قدرت در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل مشغول به تحصیل شدم و در 11 مردادماه 1401 از پایان نامه ام با موضوع «طراحی و شبیه سازی محدود کننده جریان خطای حالت جامد برای حفاظت شبکه توزیع» دفاع نموده ام که دکتر سید احسان عبداللهی استاد راهنما و دکتر جعفر ادبی استاد مشاور این پایان نامه بوده اند.

علا شعلان ثغاب ضمن تشکر و قدردانی از مسئولین دانشگاه، اساتید و کارمندان دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر و کارکنان حوزه روابط بین الملل گفت: نحوه برخورد و تعامل مجموعه دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل بسیار عالی بود. اساتید دانشکده مجهز به علم روز و با توانمندی علمی بالا هستند و این دانشگاه، محل مقدس و ارزشمندی برای تحصیل و علم آموزی است؛ دانشگاهی مفید که جایگاه خوبی برای تحصیل دانشجویان است.

علا شعلان ثغاب افزود: از دانشم برای برای حل معضلات و مشکلات اداره برق استان ناصریه بهره می گیرم و اطلاعات علمی و تحقیقات کاربردی این پایان نامه برای حفاظت شبکه توزیع بسیار کاربردی و قابل استفاده است و در پایان از مجموعه دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل تشکر و قدردانی می نمایم.
گفتنی است هم اکنون حدود۲۰۰ دانشجوی بین الملل در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل مشغول به تحصیل هستند.

image