آموزش های تخصصی در

آموزشـــــــــگاه روبرد

با اکانت حرفه ای روبرد نامحدود آموزش ببین!

برنامه نویسی نرم افزار توسعه فردی
مشاهده آموزش ها

لزوم معرفی توانمندی فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزادقم

زهرا سادات حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در قم اظهار کرد: رشته معماری، محلی برای تقویت ذهن، چشم، دست و ترکیبی از فنون و هنرهاست.


وی اضافه کرد: اگرچه رشته معماری در عرف به طراحی ساختمان مشهور است؛ اما در واقعیت، علاوه بر رسالت اصلی این رشته یعنی طراحی ساختمان به دلیل شناخت اصول و قواعد طراحی با استناد به هنر و فن و هندسه، طراحی در هر زمینه و رشته‌ای به‌خصوص ملزومات ساختمان می‌تواند از موضوعات این رشته محسوب شود.


مدیر گروه رشته معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم، رشته معماری را یک رشته متنوع و به اصطلاح میان‌رشته‌ای برشمرد و عنوان کرد: فارغ‌التحصیلان رشته معماری ظرفیت همکاری با اغلب رشته‌های فنی مهندسی، علوم پایه، علوم انسانی و هنر را دارند و می‌توانند علاوه بر فعالیت در رشته معماری به عنوان همراهی و کار میان‌رشته‌ای با سایر مهندسان، روانشناسان، جامعه‌شناسان و هنرمندان وارد فعالیت شوند.


حسینی بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان قم با تجربه 30 سال خدمات دانشگاهی و علمی درخشان در مقاطع تحصیلی کارشناسی پیوسته و ناپیوسته معماری با استادان مجرب و توانمند در این رشته دانشجو می‌پذیرد و فارغ‌التحصیلان توانمندی را تقدیم جامعه کرده است.

image