آموزش های تخصصی در

آموزشـــــــــگاه روبرد

با اکانت حرفه ای روبرد نامحدود آموزش ببین!

برنامه نویسی نرم افزار توسعه فردی
مشاهده آموزش ها

طرح توانمند سازی دانشجویان فعال فرهنگی ، سیاسی دانشگاه های استان سمنان به کار خود پایان داد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان ؛ دبیر استانی طرح حامیم گفت : در این دوره بیش از 250 نفر از دانشجویان دانشگاه های استان به مدت یک هفته به اختیار یکی از کتابهای طرح کلی اندیشه اسلامی ، همرزمان حسین (ع) و خط امام (ره) گذراندند .

حجت الاسلام حسین ذوالفقاری لقب با بیان اینکه گذراندن این دوره با یکی از دروس معارف دانشجو معادل سازی و دو واحد درسی محسوب می شود افزود : تقویت بنیه فرهنگی و توانمند سازی دانشجویان از جمله اهداف برگزاری این دوره بود .

وی اجرای ویژه برنامه های معرفتی ، مهارتی و تفریحی و دیدار با مسئولان استان را از دیگر برنامه های این دوره عنوان کرد .

رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان سمنان هم در آئین اختتامیه این طرح گفت : تعطیلی فعالیت های حضوری در دانشگاه‌ها به دلیل شیوع و همه‌گیری کروناویروس در چند سال اخیر، آسیب‌های جدی به فعالیت‌های دانشجویی وارد کرده و برپایی این دوره شروع دوباره‌ای بر از سر گیری فعالیت تشکل های دانشجویی است.

حجت‌الاسلام رضا کهساری با اشاره به فعالیت برخی اندیشه های انحرافی در بین نسل جوان گفت: دانشجویان انقلابی وظیفه دارند با آشنایی عمیق‌تر با معارف دینی و جریانات سیاسی و فرهنگی به دفاع از ارزش‌های اسلامی و انقلابی بپردازند و طرح "حامیم" در همین راستا و با هدف تقویت و هم افزایی دانشجویان فعال فرهنگی طراحی و برنامه‌ریزی شده است .

اجرای تواشیح و قدر دانی از دانشجویانی که در کلاسهای آموزشی و فوق برنامه به صورت منظم حضور داشتند از دیگر بخش های آئین اختتامیه این طرح بود .

image