آموزش های تخصصی در

آموزشـــــــــگاه روبرد

با اکانت حرفه ای روبرد نامحدود آموزش ببین!

برنامه نویسی نرم افزار توسعه فردی
مشاهده آموزش ها

مرکز نوآوری و کارآفرینی دانشگاه فرهنگیان استان قزوین افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان استان قزوین، در این مراسم، سرپرست دانشگاه فرهنگیان با تاکید بر این مطلب که شاخص های دانشگاه فرهنگیان نیاز به بررسی و تغییر دارد، از تغییر آیین نامه پژوهشی خبر داد.

دکتر صحرایی افزود: مسئله جذب هیات علمی در دانشگاه از موارد بسیار مهم است و به صورت جدی پیگیری می شود و بر اساس رایزنی های صورت گرفته مقرر شده است که500 عضو هیات علمی جدید در دانشگاه جذب و مشغول به کار شوند.

وی یکی از مسیرهای ترمیم هرم اعضای هیات علمی را فرایند جذب دکتر معلمان اعلام کرد که با شاخص هایی بالاتر از مرکز جذب وزارت علوم در دانشگاه فرهنگیان به کارگیری می شوند و با استفاده از این فرایند نسبت استاد به دانشجو از معیار یک به 110 به معیار یک به 57 نزدیک می شود که با استانداردهای مربوط به تعداد اعضای هیات علمی دانشگاه ها متناسب تر است.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان، تصریح کرد: میزان سنجش عملکرد همکاران، کارایی کلاس درس و عملکرد پژوهشی آنان است.

وی آفت تحول را عجله و عجب دانست و تاکید کرد: دانشگاه فرهنگیان باید تحول آفرین و تمدن ساز باشد.

معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نیز پس از افتتاح مرکز نوآوری و کارآفرینی درجمع اعضای هیات علمی دانشگاه بیان کرد: ملاک و رسالت اصلی در دانشگاه فرهنگیان شاگرد پروری است و نظام آموزشی دانشگاه فرهنگیان متفاوت با سایر نظام های دانشگاه های کشور است.

عموعابدینی، با بیان اینکه اساتید دانشگاه برای رسیدن به دانشگاه تمدن ساز و حکمت بنیان باید به تمامی مهارت های فنی، تخصصی و متعالی مسلح باشند، افزود: اساتید دانشگاه، نقش مهمی در پیشبرد سیاست های بالادستی و اهداف نظام در حوزه دانشگاه ها دارند.

وی خاطرنشان کرد: اسناد بالادستی، برنامه گام دوم انقلاب، سیاست‌های حوزه علم و فناوری و نقشه جامع علمی‌کشور تاکید و توجه جدی به تحول در دانشگاه ها دارند.

شایان ذکر است در پایان این جلسه مدیر امور پردیس های استان و اعضای هیات علمی دانشگاه به بیان نکاتی در خصوص مسائل آموزشی، پژوهشی و فرهنگی دانشگاه، استادان و دانشجو معلمان پرداختند.

image