آموزش های تخصصی در

آموزشـــــــــگاه روبرد

با اکانت حرفه ای روبرد نامحدود آموزش ببین!

برنامه نویسی نرم افزار توسعه فردی
مشاهده آموزش ها

نشست رییس و جمعی از مدیران دانشگاه تبریز با شهردار تبریز

شهردار تبریز به همراه تعدادی از شهرداران مناطق این شهر با حضور در دانشگاه تبریز و در نشست با رییس دانشگاه تبریز و جمعی از مدیران این دانشگاه، برخی مسایل جاری دو دستگاه را در حوزه های مختلف مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر صفر نصراله زاده رییس دانشگاه تبریز در این نشست ضمن خیر مقدم به حضورشهردار تبریز به همراه تعدادی از شهرداران مناطق این شهرگفت: شهر تبریز از جمله یکی از کلان شهرهای بزرگ کشورمان است که به لحاظ وسعت شهری برای رشد و توسعه همه جانبه آن و برای حلی برخی مشکلات شهری و اجتماعی استفاده از ظرفیت ها و توانمندیهای سایر دستگاه ها و به ویژه دانشگاه ها نیازمند است.

وی درادامه با تایکید بر اینکه دانشگاه تبریز با توجه به پتانسیل های بیساز زیادی که در حوزه های مختلف و از جمله مدیریت شهری، اجتماعی و فرهنگی دارد، می توان کمک بزرگی برای حل برخی مسایل و چالش های حوزه های مدیریت شهری و توسعه و آبادانی شهر تبریز داشته باشد، تصریح کرد: در دوره مدیریت جدید شهرداری تبریز اتفاقات و کارهای بزرگی برای توسعه و آبادانی شهر تبریز دیده است که امیدواریم با همکاری و استفاده از توانمندیهای سایر دستگاه ها این روند شتاب بیشتری بگیرد.
به گفته وی با تشکیل کارگروهای مختلف می توان برخی مسایل جاری دوستگاه را حل و فصل نمود و موجب تقویت همکاری های طرفین شد.
دکتر یعقوب هوشیار شهردار تبریز نیز در این نشست ضمن قدردانی از دانشگاه تبریز، برای طرح و حل برخی مسایل جاری بین دو دستگاه گفت: دانشگاه تبریز، هویت و شناسانه شهر تبریز است و این دانشگاه در طول فعالیت های علمی و آموزشی خود همیشه برای شهرتبریز و کشورمان تاثیر گذاربوده و ما به داشتن چنین دانشگاهی در شهر تبریز و کشورمان افتخار می کنیم.

وی توسعه گسترش همکاری های مشترک در بخش های مختلف را ضروری بیان کرد و افزود: با تقویت همکاری های مشترک می توان از ظرفیت ها و تجارب اساتید و پژوهشگران دانشگاه تبریز، برای توسعه و رشد شهر تبریز بهره مند شد و شاهد ارتقاء و تعالی این دانشگاه شد.

بر پایه همین گزارش؛ دراین نشست مسایلی چون عوارض نوسازی، تغییر کاربری برخی طرح و پروژه ها، عوارض کاربری، مسایل مالی طرحها و ... از سوی رییس و جمعی از مدیران دانشگاه تبریز وشهردار تبریز به همراه تعدادی از شهرداران مناطق این شهر مورد بررسی قرار گرفت.

لازم به ذکر است؛ پیش از این نیز شهردار تبریز و برخی ازاعضای شورای شهر تبریز با حضور در دانشگاه تبریز و بازدید از ظرفیت های پردیس علم و فناوری این دانشگاه و درنشست هم اندیشی با رییس و جمعی از مدیران دانشگاه بر توسعه همکاری های مشترک تاکید کرده بودند.

image