آموزش های تخصصی در

آموزشـــــــــگاه روبرد

با اکانت حرفه ای روبرد نامحدود آموزش ببین!

برنامه نویسی نرم افزار توسعه فردی
مشاهده آموزش ها

رئیس دانشگاه کردستان: جایزه‌ای به نام دکتر ستاره در دانشگاه کردستان تعیین خواهد شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه کردستان، دکتر رحمت صادقى در مراسم یادبود پروفسور محمدرضا ستاره که در آمفی تئاتر دانشکده علوم پایه بیجار برگزار شد، اظهار کرد: ۱۱ تیرماه روز فوت دکتر ستاره روز سیاهی برای دانشگاه و شهر بیجار و استان کردستان و کشور و حتی جهان بود.
وی با اشاره به سرمایه وجودی ارزشمند پروفسور ستاره گفت: در هر نقطه از جهان بر سرمایه انسانی جامعه ارج می‌نهند و حقیقتا وجود و حضور پروفسور ستاره از سرمایه‌های ارزشمند جامعه اسلام بود.
صادقی ضمن برشماری نام عالمان و دانشمندان برجسته دیار گروس از دیرباز تا کنون افزود: پروفسور ستاره از جمله دانشمندان فرهیخته عصر حاضر این شهرستان و موجب سربلندی و مایه افتخار استان کردستان بود.

وی تصریح کرد: اگر چه پروفسور ستاره به لخاظ فیزیکی در بین ما نیست اما آثار به جای‌مانده و شاگردان تربیت‌شده توسط ایشان نام و یاد او را زنده نگاه خواهند داشت.
صادقی افزود: شهر بیجار دانشمندان بزرگی را داشته و دارد و امیدواریم مفاخر در قید حیات این شهر سال‌های طولانی برای علم و هنر بیجار و استان و کشور باقی بمانند.
وی با بیان اینکه دانشکده علوم پایه بیجار یادگار دکتر ستاره است، گفت: این دانشکده نماد علم و فناوری در بیجار است و می‌تواند بسترساز توسعه بیجار در آینده باشد.

رئیس دانشگاه کردستان با ابراز امیدواری نسبت به رفع مشکلات خوابگاه دانشکده از اقدام شورای شهر و شهرداری بیجار در نامگذاری یک خیابان به نام دکتر ستاره قدردانی کرد و افزود: شورای شهر سنندج نیز وعده داده بلواری در مقابل دانشگاه کردستان احداث و به نام دکتر ستاره نامگذاری کند.
صادقی در پایان از تعیین جایزه‌ای به نام دکتر ستاره در دانشگاه کردستان برای تقدیر از دانشجوی برتر به صورت سالانه خبر داد.

image