📣 بیمیتو از سرویس «پرداخت خسارت آنلاین» رونمایی کرد
🔰 استارتاپ بیمیتو از قابلیت جدید «پرداخت خسارت آنلاین» رونمایی کرد. در این سرویس کاربران میتوانند با آپلود مدارک مورد نیاز و درج اطلاعات اتفاق پیش آمده از جمله ثبت مدارک فرد خسارت دیده و مقصر تصادف، کروکی، مدارک بیمه و…، خواستار محاسبه و خسارت خود از شرکت بیمه به صورت آنلاین شوند. این اطلاعات توسط هوش مصنوعی سامانه صحتسنجی شده و پس از ۲۴ ساعت نتیجه به آنها اعلام میشود.
🔹در جریان نشست خبری صبح امروز (۱۱ اسفند) که به صورت آنلاین برگزار شد، ارس اناری، عضو هیئت مدیره بیمیتو گفت با اشاره به دلایل اضافه کردن این سرویس اعلام کرد که طبق ارزیابی که آنها انجام دادند، حدود ۳۰ در صد کاربران هنگام خرید به عامل پرداخت خسارت توجه دارند و بیش از نیمی از مردمی که بیمه خریدهاند نیز حداقل یک بار با فرایند پرداخت خسارت مواجه شدهاند. او در این باره توضیح داد: «۹۳ درصد مشتریان از فرایندهای دریافت خسارت اطلاعات کامل نداشتند و همچنین یکی از گلایههای آنها از کارشناسان ارزیابی بود که از خود شرکتهای پرداختکننده بیمه بودند و یک شک و شبههای برای آنها به وجود میآورد. تلف شدن زمان یکی دیگر از معیارهایی بود که حداقل دور روز کاری برای پیگیری آنها و انجام فرایندها وقت میبرد.
🔹او در ادامه گفت: «ما در انجام فرایند خسارت آنلاین از کارشناسان مستقل ارزیابی شرکتهای بیمه استفاده میکنیم. در نهایت نظر آنها توسط کارشناس مورد اعتماد بیمه مرکزی تایید میشود. البته برای اطمینان بیشتر در برخی از پروندهها کارشناسی به صورت حضوری و با نظارت خود ما هم انجام میشود.» ولیپور توضیح داد که این مجموعه مجوزهای لازم از ارشاد و اینماد را دریافت کرده است و رابطه خوبی هم با بیمه مرکزی دارند. مدیرعامل شرکت بیمیتو و ازکی اعلام کرد که امکان تقلب و کلاهبرداری در این سامانه به علت به کارگیری هوش مصنوعی بسیار کمتر از میزان تقلب در شرکتهای بیمه به صورت مراجعه حضوری است.
🌐منبع خبر:startup360
#بیمیتو# پرداخت_ خسارت_آنلاین# کاربران #پرداخت_خسارت# کارشناسان# بیمه