ارزش یک CRM در محصول یا ویژگی هایی که ارائه می دهد نیست. نحوه استفاده از آن است.
یک سیستم CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) فقط به اندازه هایی است که می توانید دریافت کنید. بسیاری از سازمان ها نمی توانند وب سایت خود را با CRM یکپارچه کنند . حتی هرگز متوجه مزایایی که با این کار می توانند دریافت کنند، نیستند.

اطلاعات بیشتر:
https://parsvt.com
ادغام دو یا چند سیستم می تواند ارزش افزوده زیادی را برای بازاریابی سازمان شما، مدیریت زمان و نتیجه نهایی ایجاد کند. ما هشت مزیت یکپارچه سازی وب سایت CRM را بیان می کنیم.
برای شروع ادغام خود آماده اید؟
یکپارچه سازی وب سایت چیست؟
ابتدا مشخص می کنیم که یکپارچه سازی وب سایت چیست. به زبان ساده، یکپارچه سازی وب سایت ، چسبی است که سیستم های کامپیوتری متفاوت را در کنار هم نگه می دارد. پیوند دادن وب سایت خود با سیستم های شخص ثالث.
این سیستم های شخص ثالث شامل CRM، راه حل های حساب ها، سیستم های تجاری، پلتفرم های تجاری، دروازه ها، شبکه ها هستند. یکپارچه سازی می تواند به سادگی وارد کردن صفحه گسترده اکسل از محصولات یا راه حل های پیچیده CRM مانند Salesforce یا Sage باشد.
پس چرا وب سایت و CRM خود را پیوند دهید؟
ادغام وب‌سایت‌های خود با پلتفرم‌ها و برنامه‌های شخص ثالث، مزایای زیادی برای بازاریابی شما دارد، از جمله فرآیندها، اتوماسیون، مدیریت یکپارچه و ارتباطات بهتر.
1. کمک به شما برای ارائه یک تجربه بهتر برای مشتری
شرکت‌های پیشرو می‌دانند که در تجارت تجربه مشتری هستند. آنها درک می کنند که چگونه یک سازمان به مشتریان ارائه می دهد به اندازه آنچه که ارائه می دهد مهم است. هدف بازاریابان قرار دادن مشتری در مرکز تجارت و تمرکز بر بهبود تجربه آنهاست.
مشاوره الکترونیکی ، تجربه مشتری را تنها هیجان انگیزترین فرصت معرفی کرد.
اگر مشتریان خود را در هر مرحله به طور کامل حمایت نکنید زیرا آنها در مورد محصولات شما تحقیق می کنند، قیمت ها را مقایسه می کنند، با خدمات مشتری صحبت می کنند و با کسب و کار شما کار می کنند، در این صورت خطر ارائه یک تجربه ضعیف و از دست دادن درصد قابل توجهی از آنها را دارید. سرمایه گذاری در فناوری برای کمک به شما شاید بهترین تصمیم تجاری است که می توانید بگیرید.
ارائه یک تجربه مشتری مناسب برای کسب و کاری که به تازگی شروع به کار کرده است، نسبتاً آسان است، اما با افزایش علاقه مصرف کنندگان و متوجه می شوید که با سوالات بیشتر و بیشتری سروکار دارید، همگام شدن با تقاضا دشوار می شود. از دست دادن سفارش‌ها، تماس‌های تلفنی فراموش‌شده و سردرگمی در صورت‌حساب می‌تواند بسیار عادی شود. همانطور که تیم شما رشد می کند، ممکن است در موقعیتی قرار بگیرید که هماهنگی تیم شما با یکدیگر دشوار می شود و کیفیت خدمات برای همه افراد مرتبط به خطر می افتد. برای اکثریت قریب به اتفاق مشاغل، وب سایت های یکپارچه برای ارائه سطوح تجربه لازم ضروری است.
2. پروفایل بهتر
بزرگترین مانع برای بازاریابی تجربه مشتری، عدم شناخت کافی از مشتریان برای ارائه پیشنهادات مرتبط و تجربیات شخصی است. به دست آوردن یک دید کامل و فردی از مشتریان کلیدی است، و این بدان معناست که داده های مشتری شما نمی تواند در سیلوها باشد یا داده های رسانه های اجتماعی یا کانال های دیگر را نداشته باشد.
یکی از مزایای کلیدی هر CRM توانایی تعیین مشخصات مشتریان یا سرنخ ها برای تعیین اینکه چه چیزی می توانند خریداری کنند، ارزش طول عمر آنها و بسیاری موارد دیگر است. هرچه اطلاعات بیشتری در مورد مشتریان خود داشته باشید، ایجاد نمایه کامل تر آسان تر است.
با ادغام وب سایت خود با CRM خود، تصویر کامل تر و کامل تری از تعاملات مشتری با سازمان خود، از پرس و جو اولیه تا فروش، ارتباطات و بازخورد نهایی، به دست خواهید آورد. به شما امکان دسترسی به اطلاعات قابل اعتمادتر و سازگارتر را می دهد. شما بهتر از مشتریان خود مطلع هستید و رفتار و عادات خرید مشتری خود را بهتر مشاهده می کنید.
پروفایل مشتری تا حد زیادی به موفقیت کمپین های بازاریابی شما کمک می کند. چه مشتریان بالقوه کسب و کار یا مصرف کننده را هدف قرار دهید، برای اینکه بتوانید به طور مؤثر با آنها ارتباط برقرار کنید، باید بدانید که آنها چه کسانی هستند.
3. ریزش مشتری را به حداقل برسانید
68٪ از همه مردم یک تجارت را ترک می کنند، به دلیل " بی تفاوتی درک شده ". این به این معنی است که از هر 10 مشتری، 7 نفر شما را ترک می کنند، زیرا تصور می کنند برای شما مهم نیست یا فکر می کنند به آنها اهمیت نمی دهید یا برای تجارت آنها ارزش قائل هستید.
در نتیجه بهبود تجربه مشتری که در بخش اول ذکر شد. مشتریان خوشحال هستند که درخواست آنها به سرعت و توسط شخص مناسب بررسی می شود. سایر اقدامات کوچک مانند ارسال خودکار تأییدیه دریافت یا یک ایمیل تشکر، می تواند دوباره مشتری را خوشحال کند که به درخواست او رسیدگی می شود. اطمینان از اینکه ارزش خود را نشان می دهید و خواسته ها و نیازهای آنها را درک می کنید.
یکپارچه سازی وب سایت CRM می تواند به شما در پیگیری رضایت مشتری کمک کند. حمایت از تلاش های شما در پرورش مشتریان. هل دادن آنها در امتداد نردبان وفاداری به سمت مشتری که به اندازه کافی برند شما را دوست دارد، مکرراً از شما خرید می کنند و تجارت شما را از طریق دهان به دهان به اشتراک می گذارند.
اگر برای شروع یکپارچه سازی وب سایت خود آماده هستید، تماس بگیرید
سایر ویژگی ها عبارتند از:
4. افزایش بهره وری و کار کمتر ادمین
5. اطلاعات قابل اعتماد و سازگار
6. دیدگاه مشتری منفرد (دقیق).
7. افزایش فروش از طریق بازاریابی شما
8. بهبود نتیجه

#crm #نرم_افزار_crm #مدیریت_ارتباط_با_مشتری