428 ساعت آموزش تخصصی در

آموزشـــــــــگاه روبرد

با اشتراک حرفه ای روبرد به همه آموزش ها دسترسی داشته باش!

برنامه نویسی نرم افزارهای کاربردی توسعه فردی
مشاهده آموزش ها

کسب جایگاه دوم دانشجویان دختر پینگ پنگ باز دانشگاه در مسابقات منطقه

دانشجویان دختر شایسته دانشگاه توانستند در اولین حضور خود در مسابقات پینگ پنگ دانشجویان منطقه ۵ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور که در شهر سنندج و به میزبانی دانشگاه کردستان در تاریخ ۲۶ لغایت ۲۸ اردیبهشت ماه برگزار شد، پس از تیم میزبان در جایگاه دوم این دوره از رقابت ها قرار گیرند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی کرمانشاه؛ حسین پار، مدیر تربیت بدنی دانشگاه با اعلام این خبر افزود: پس از رکودی که به دنبال همه گیری بیماری کرونا در ورزش کشور و دانشگاه ها حاصل شده بود، دانشجویان شایسته دختر دانشگاه توانستند در فرصت کوتاه، با تمرینات فشرده، آمادگی خود را مجدداً بدست آورده و حضور موفقی در مسابقات داشته باشند.


این مقام ورزشی همچنین خاطر نشان ساخت: در رقابت های سال های گذشته، دانشجویان دختر و پسر شایسته و ورزشکار دانشگاه، با وجود کاستی های سخت افزاری توانسته اند با انگیزه و پر قدرت در مسابقات منطقه و انتخابی المپیادهای ورزشی ظاهر شوند و مدال های خوش رنگ کسب کنند.


بنابراین گزارش، اعضای تیم دانشگاه را خانم ها: راضیه الیاسی، سحر پاسلار و مهنا مرادپور با مربیگری ارزنده خانم طاهره جعفری تشکیل می دادند.


گفتنی است: در این دوره از رقابت ها که مسابقات گزینشی پانزدهمین المپیاد ورزش کشور هم بود، تیم های کردستان، صنعتی کرمانشاه و رازی به ترتیب در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.

image