428 ساعت آموزش تخصصی در

آموزشـــــــــگاه روبرد

با اشتراک حرفه ای روبرد به همه آموزش ها دسترسی داشته باش!

برنامه نویسی نرم افزارهای کاربردی توسعه فردی
مشاهده آموزش ها

برگزاری همایش هفته ملی جمعیت

همایش هفته ملی جمعیت با حضور مسئولین و کارشناسان ارگانهای مختلف برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، دراین همایش که با حضور مسئولین و کارشناسان مرتبط در سالن آمفی تئاتر بیمارستان بعثت برگراز شد، دکتر عبدالملکی، سرپرست دانشگاه، ضمن تقدیر و تشکر از حضور میهمانان و شرکت کنندگان در همایش، امنیت ملی را یکی از مولفه های مهم سیاستهای جمعیتی در جمهوری اسلامی ایران خواند و بر عملکرد موفق دانشگاه علوم پزشکی کردستان در راستای اجرای سیاستهای افزایش و جوانی جمعیت تاکید کرد.
دکتر فرزام بیدارپور، سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه نیز با تشریح وظایف سازمانها بر اساس قانون حمایت از خانواده وجوانی جمعیت، هدف از برگزاری همایش را توجیه مدیران ادارات و ارگانهای مختلف خواند.
همچنین لیلا آژیر، مشاور و مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری کردستان، با اشاره به فرصت 5 تا 7 ساله جبران کمبود جمعیت در کشور، بر تلاش همه ارگانها در جهت ترمیم سیاه چاله جمعیتی تاکید و از وجود چالشهای جدی در مسیر افزایش جمعیت ابراز نگرانی کرد.
در پایان حجت الاسلام مجید بگی، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کردستان با بیان کلیات نگرش اسلام در خصوص فرزندآوری و اشاره به آیات قرآن کریم و توصیه هائی از حضرت رسول(ص) و ائمه معصومین سخنانی ایراد کرد.

image