کار آموز دیجیتال مارکتینگ
فعالیت های شما در آینده ی این موقعیت شغلی:
• طراحی و اجرا و مدیریت کمپین های دیجیتال (کمپین های CPC, retargeting , retention)
• کنترل و تحلیل کمپین های دیجیتال در حال انجام بر اساس kpi های تعریف شده
• بهینه سازی کمپین های دیجیتال با استفاده از ابزارهای تحلیل از جمله Google analytics و Metabase
• ارائه گزارش های مربوط به روند اجرای کمپین
• نظارت و پیگیری کمپین های شبکه های اجتماعی
• مدیریت و اجرای SEO و کمپین های Adwords
• مذاکره با ادنتورک ها و شرکت های تیلیغاتی ارایه دهنده خدمات دیجیتال بر حسب نیاز کمپین های طراحی شده.
• طراحی و بهبود لندینگ های مختص هر کمپین و Costumer Journey
• ارائه گزارش های روزانه و هفتگی
• مذاکره با شرکت های فعال در حوزه تجارت الکترونیک جهت همکاری
آشنایی با موارد زیر مزیت حساب میشود:
آشنایی با ابزارهای Google analytics, Google Search Console, Google Data Studio , Google Tag Manager
آشنایی با کمپین تبلیغاتی (گوگل ادز، ایمیل، یکتانت،sms و ...)
آشنایی با مفاهیم بهینه سازی نرخ تبدیل صفحات وب (CRO)
آشنایی با متریک های مارکتینگ (CAC, LTV, Retention Rate, Churn Rate)
شما بعد از مصاحبه یک دوره یک تا 3 ماهه به عنوان کارآموز شروع به فعالیت خواهید کرد و روی پروژه واقعی شرکت کار می کنید
طی این دوره بسته به عملکرد و سرعت یادگیری، وضعیت تان به استخدام تغییر می کند.