#مارکتینگ 5 پست

امیر زمانیها
 بنیانگذار «دورهمی کافه ارتباطات»

❤️ میهمانِ این هفته‌ی کافه ارتباطات، آقای #احمد_عطارزاده

🤔 درباره ایشان
◀️ بنیانگذار و سردبیر #ایران_دکونومی (پایگاه خبری اقتصاد دیجیتال ایران)
◀️ مدیر ارشد #بازاریابی و #برندینگ هلدینگ پگاه ( #تپسل)
◀️ مشاور #مارکتینگ و بازاریابی

✅ این هفته عضلاتِ #تعامل و مارکتینگ‌مان را تقویت می‌کنیم💪

✍️ جهت حضور در دورهمی این هفته، کافه ارتباطات را در گوگل جستجو کنید
🔴 ظرفیت محدود☝️

image

🎥 بیلبورد سه بعدی شرکت نایکی در ژاپن

شرکت نایکی با این تبلیغ سه بعدی جالب کفش Air Max 1 را معرفی کرد.
#تبلیغات
#برندینگ
#مارکتینگ


فیله ماهی تند و آتشین KFC

در این تبلیغ جالب، از حیوانات ماهی‌خوار استفاده شده که بعد از خوردن فیله ماهی کی اف سی، دچار سوزش شدید در ناحیه دهان و احتمالا سایر اعضا و جوارح شده اند😄
#تبلیغات
#برندینگ
#مارکتینگ

image

اگر می‌خواهید اولین صف را در زمان آدم‌های اولیه ببینید، این ویدئو را تماشا کنید
واقعا تبلیغ جذابیه

#تبلیغات
#مارکتینگ
#برندینگ


📣 پونیشا ۱۸ میلیارد تومان سرمایه جذب کرد

🔰 بنیان‌گذار و رئیس هیات‌مدیره پونیشا اعلام کرد که مبلغ ۱۸ میلیارد تومان روی پونیشا سرمایه‌گذاری شده است که در مجموع ۸ میلیارد تومان آن از سمت صندوق مجموعه فیروزه، ۷ میلیارد تومان توسط شرکت ایران و فرانسه و ۳ میلیارد تومان هم توسط خود نیما نورمحمدی به عنوان سرمایه‌گذار فرشته بوده است. به گفته او این سرمایه‌گذاری که پس از ۹ سال اولین جذب سرمایه آن‌ها به حساب می‌آید، قرار است برای توسعه محصول، جذب نیروی متخصص و رشد کمی و کیفی پروژه‌ها، بخش R&D برای ورود به بازار خارج از ایران، ورود به بخش‌های بزرگتر مارکت داخلی و مارکتینگ استفاده شود.

🔹او در نشست خبری که امروز (10 اسفند) به صورت آنلاین برگزار شد، توضیح داد: «این بازار پتانسیل زیادی برای رشد دارد که در حال حاضر بخشی از آن به صورت سنتی انجام می‌شود. برای مثال با توجه به اهمیت بخش تولید محتوا و ترجمه، ما هنوز حجم کمی از این بازار را داریم. در واقع این جذب سرمایه کمک می‌کند تا با توسعه این بخش‌ها که منجر به افزای پروژه و درآمد فریلنسرها خواهد شد، رشد خوبی در این زمینه‌ها اتفاق بیفتد. با اینکه پونیشا پیش از این جذب سرمایه هم درآمدزا بود و سودآوری خوبی هم داشت اما تمرکز پروژه‌های موجود در پونیشا بیشتر روی بیزنس‌های کوچک و متوسط است، در حالی که با توسعه آن می‌توانیم وارد مارکت‌های بزرگتر بشویم. بخشی از این سرمایه‌گذاری برای ورد به مارکت‌های خارج از ایران است که هم برای ما و هم کاربران گرفتن پروژه از کشورهای دیگر بسیار جذاب است، در حال حاضر پونیشا بیت‌کوین و پی‌پل هم برای کاربران ایرانی خارج از کشور قبول می‌کند. قسمت دیگر هم برای جذب نیروی انسانی و مارکتینگ خرج خواهد شد.

🔹نورمحمدی در پاسخ به سوال آی‌تی ایران در رابطه با ارائه قیمت‌های بسیار پایینی که کارفرماها داخل سایت قرار می‌دهند که حتی از حد نرمال هم پایین‌تر هستند و همواره موجب اعترض کارفرمایان است، گفت: «یکی از برنامه‌های ما ایجاد سگمنت‌های مختلف برای کارفرماین و فریلنسرها است.

🌐منبع خبر:startup360
#پونیشا# بنیان‌گذار# سرمایه‌گذار# توسعه_ محصول #مارکتینگ# کاربران #سایت

image