+664 آموزش
✅QUERIES(پرس و جو) گزارش کلیدی برای سئو، کوئری ها رتبه بندی کلمات کلیدی، بازدید ها، نرخ کلیک را نشان می دهد. ✅REFERRALS(ارجاعات) ارجاعات منابع ترافیک را نشان می دهد. گوگل آنالیتیکس در این بخش شما را قادر می سازد کیفیت و کمیت بازدیدکنندگان ورودی از سایر سایت ها را ازیابی کنید.
✅OVERVIEW(مرور اجمالی) هر بخش از گوگل آنالیتیکس گزارشی از مرور اجمالی را ارائه می کند و داده های سطح بالا را فراهم می آورد و به شما کمک می کند به طور سریع سلامت داده های خود را بررسی کنید. ✅PAGES(صفحات) گزارش all page داخل بخش behavior معیارهای را بر اساس URL های فردی آشکار می سازد. بررسی نمایش صفحات زمان سپری شده بر روی سایت و سایر موارد به تعیین عملکرد محتوا کمک می کند.
✅MOBILE (موبایل) شما باید بدانید چند درصد از مخاطبانتان از دستگاه های موبایلی استفاده می کنند. بیشتر برند ها به خصوص بازارهای B2C باید استراتژِی های خود را با رشد دستگاه های موبایلی و دسترسی به آن هماهنگ کنند. ✅NOTES (یاداشت ها) با اضافه کردن حاشیه نویسی به زمان بندی خود یادداشت هایی را در گوگل آنالیتیکس ایجاد کنید. این کار با شما کمک می کند زمان ایجاد رویدادهای بازاریابی را درک کنید و اثرات آن ها را تجزیه و تحلیل نمایید.
✅KEY PERFORMANCE INDICATORS(KPI) (شاخص کلیدی عملکرد) افراد حرفه ای چیزی بیشتر از سرنخ ها و فروش را مورد اندازه گیری قرار می دهند. آن ها هر معیاری که به موفقیت می انجامد را مورد بررسی قرار می دهند.شاخص کلیدی عملکرد را تعریف کنید و آن ها را به طور منظم بررسی کنید. ✅LANDING PAGES (صفحات فرود) صفحه اصلی تنها نقطه فرود کاربر است.گزارش صفحه فرود جایی که بازدیدکنندگان کار خود را آغاز می کنند نشان می دهد.
✅IN-PAGE ANALYTICS(تجزیه و تحلیل داخل صفحات) تجزیه و تحلیل داخل صفحه یک گزارش جذاب است که درصد بازدیدکنندگان کلیک کننده بر روی لینک یا دکمه های موجود بر روی صفحات خاص را نشان می دهد. ✅JAVASCRIPT(جاوا اسکریپت) جاوا اسکریپت کدی است که باعث می شود گوگل آنالیتیکس به درستی کار کند. مطمعن شوید که جاوا اسکریپت در هر صفحه ای وجود دارد و می تواند با کوکی های موجود در رایانه کاربر صحبت کند.