آموزش تحقیق تجربه کاربری (UX Research): مطالعه موردی دسته بندی مخاطبان PRO

جهت مشاهده ویدئو ابتدا وارد شوید ورود
آموزش تحقیق تجربه کاربری (UX Research): مطالعه موردی دسته بندی مخاطبان

شبکه پرو این آموزش

کسانی که آموزش را به اتمام رسانده و به رزومه خود اضافه کرده اند.

درباره آموزش:

اغلب زمانی که سعی می‌کنید همه را راضی نگه دارید، در نهایت هیچ‌کس را راضی نمی‌کنید. این موضوع برای هر شرکتی که محصول یا خدماتی ارائه می‌دهد نیز صدق می‌کند. همه مشتریان رفتار یکسانی ندارند و انتظارات مشابهی از شما نمی‌خواهند. برای موفقیت، باید بدانید چه چیزی برای بخش‌های مختلف مخاطبان جذاب است و محصولات خود را چگونه بفروشید یا تجربه‌های دیجیتال خود را به طور متفاوت طراحی کنید.

شخصی‌سازی محصولات و تجربه‌ها، ارتباط قوی‌تری با مشتریان ایجاد می‌کند و وفاداری آن‌ها را افزایش می‌دهد. در این دوره، سارا وایز، متخصص بازاریابی، نشان می‌دهد چگونه می‌توانید مطالعات تقسیم‌بندی مخاطبان را انجام داده و آن‌ها را در پروژه‌های UX و بازاریابی خود اعمال کنید.

سارا با ارائه یک پروژه واقعی تقسیم‌بندی مشتریان و نتایج آن، به شما یاد می‌دهد:

تقسیم‌بندی مخاطبان چیست و چگونه بر پروژه‌های مدرن طراحی تأثیر می‌گذارد.
چگونه داده‌های مرتبط با مخاطبان یا مشتریان خود را جمع‌آوری کنید.
چگونه مشتریان خود را مصاحبه کرده و از آن‌ها نظرسنجی کنید.
او همچنین نحوه بررسی، تحلیل و ارائه داده‌های تقسیم‌بندی مشتریان و پرسونایی که از این تحلیل‌ها حاصل می‌شود را توضیح می‌دهد.

نظرات:

هنوز نظری برای این آموزش ثبت نشده.