بازاریابی شبکه های اجتماعی: استراتژی ها و بهینه سازی ها

جهت مشاهده ویدئو ابتدا وارد شوید ورود
بازاریابی شبکه های اجتماعی: استراتژی ها و بهینه سازی ها

توضیحات:

یک دستورالعمل سه‌مرحله‌ای برای بهینه‌سازی ترکیب بازاریابی شبکه‌های اجتماعی خود یاد بگیرید. نگاهی تازه به محتوای خود، انتخاب پلتفرم و استراتژی‌تان بیندازید. به مارتین واکسمن، استراتژیست ارتباطات دیجیتال، بپیوندید و در این دوره کوتاه و روشنگرانه شرکت کنید که حتی با‌تجربه‌ترین بازاریاب‌ها را از رکود در شبکه‌های اجتماعی خارج می‌کند. یاد بگیرید که با استفاده از تحلیل SWOT بررسی کنید چه چیزی موثر است و چه چیزی نیست و برنامه خود را برای بهره‌برداری از نقاط قوتتان تطبیق دهید. سپس مارتین شما را با انواع محتوای شبکه‌های اجتماعی که می‌توانید در پلتفرم‌های مختلف ایجاد کنید و نحوه کمک آن‌ها به دستیابی به اهداف برندتان آشنا می‌کند. همچنین، بیاموزید چگونه استراتژی را به عمل تبدیل کنید و پست‌ها و داستان‌های پولی و ارگانیکی ایجاد کنید که مشتریانتان را درگیر می‌کنند.

نظرات:

هنوز نظری برای این آموزش ثبت نشده.

آموزش های دیگر دیجیتال مارکتینگ همه آموزش ها