هنوز این آموزش به رزومه شما اضافه نشده.
چرا برخی ایدهها گسترش پیدا میکنند در حالی که دیگران به مرور محو میشوند؟ «جونا برگر»، دکترای بازاریابی و استاد در مدرسه وارتون، نویسنده کتاب پرفروش Contagious: Why Things Catch On، رازهای پشت علم انتقال اجتماعی را فاش میکند. در این دوره که پر از مثالهای جذاب است، متوجه میشوید که چه چیزی باعث میشود مردم محتوایی را به صورت آنلاین و یا حضوری به اشتراک بگذارند، از جمله ارزش اجتماعی، محرکها، احساسات، استفاده عمومی، ارزش عملی و داستانسرایی. بیاموزید که چه چیزی برندها و داستانهای برتر را از دیگران متمایز میکند.
هنوز نظری برای این آموزش ثبت نشده.