هنوز این آموزش به رزومه شما اضافه نشده.
چقدر عمیق به برند خود فکر کردهاید؟ آیا برند شما به صورت آگاهانه طراحی شده است یا صرفاً یک ایدهی پس از انجام کار بوده است؟ هر جزء از برند شما—لوگو، وبسایت، خدمات و حتی فرهنگ سازمانی شما—چه پیامی به مشتریان منتقل میکند؟ برندسازی پیشرفته به معنای فکر کردن به این است که چه چیزی شرکت شما را از دیگران متمایز میکند و ادغام آن در هر نقطه تماس با مشتری: طراحی، پیامرسانی، بازاریابی و روابط عمومی، و چشمانداز شرکت. در این دوره با کارشناس بازاریابی برد بیتسول، بیاموزید که برند واقعاً چیست، چگونه کار میکند و چگونه میتوانید یک برند رقابتیتر بسازید و حفظ کنید.
با بهترین روشهای تحقیق، توسعه، تصویرسازی و مدیریت برند آشنا شوید و یاد بگیرید که چگونه برند خود را در نقاط تماس مختلف با مشتریان ادغام کرده و با رشد شرکت، برندتان را نظارت کنید.
هنوز نظری برای این آموزش ثبت نشده.