بازاریابی : تجارت الکترونیک

  • دسته بندی مدیریت و کسب وکار-بازاریابی
  • ارائه دهنده Sam Dey
  • مشاغل مرتبط با این آموزش
  • مدت زمان 62دقیقه
  • هنوز این آموزش به رزومه شما اضافه نشده.

جهت مشاهده ویدئو ابتدا وارد شوید ورود
بازاریابی : تجارت الکترونیک

توضیحات:

تجارت الکترونیک به این معناست که مشتریان می‌توانند محصولات را با یک کلیک خریداری کنند. سوال این است که آیا آنها از شما خرید می‌کنند یا از رقبایتان؟ یک استراتژی موفق بازاریابی تجارت الکترونیک می‌تواند به شما کمک کند تا به طور موثر به مشتریان هدف خود دسترسی پیدا کنید، فروش بیشتری داشته باشید و کسب و کار تکراری را به دست آورید. در این دوره، مشاور بازاریابی دیجیتال، سم دی، تاکتیک‌ها و ابزارهای بازاریابی مورد نیاز برای افزایش نرخ تبدیل و درآمد را به شما نشان می‌دهد. سم توضیح می‌دهد که چگونه یک سایت تجارت الکترونیک مؤثر ایجاد کنید که از پلتفرم‌هایی که مشتریان قبلاً به آنها علاقه دارند، مانند آمازون، eBay و یوتیوب، استفاده کند. او به شما نشان می‌دهد که چگونه از ترافیک رایگان بهره‌برداری کنید و سپس نحوه قرارگیری ترافیک پولی در استراتژی بازاریابی شما را توضیح می‌دهد. در نهایت، سم مراحل بهینه‌سازی نقاط تماس در سراسر قیف بازاریابی - از ایمیل تا صفحات فرود محصول - برای افزایش نرخ تبدیل شما را مرور می‌کند.

نظرات:

هنوز نظری برای این آموزش ثبت نشده.