هنوز این آموزش به رزومه شما اضافه نشده.
تجارت الکترونیک به این معناست که مشتریان میتوانند محصولات را با یک کلیک خریداری کنند. سوال این است که آیا آنها از شما خرید میکنند یا از رقبایتان؟ یک استراتژی موفق بازاریابی تجارت الکترونیک میتواند به شما کمک کند تا به طور موثر به مشتریان هدف خود دسترسی پیدا کنید، فروش بیشتری داشته باشید و کسب و کار تکراری را به دست آورید. در این دوره، مشاور بازاریابی دیجیتال، سم دی، تاکتیکها و ابزارهای بازاریابی مورد نیاز برای افزایش نرخ تبدیل و درآمد را به شما نشان میدهد. سم توضیح میدهد که چگونه یک سایت تجارت الکترونیک مؤثر ایجاد کنید که از پلتفرمهایی که مشتریان قبلاً به آنها علاقه دارند، مانند آمازون، eBay و یوتیوب، استفاده کند. او به شما نشان میدهد که چگونه از ترافیک رایگان بهرهبرداری کنید و سپس نحوه قرارگیری ترافیک پولی در استراتژی بازاریابی شما را توضیح میدهد. در نهایت، سم مراحل بهینهسازی نقاط تماس در سراسر قیف بازاریابی - از ایمیل تا صفحات فرود محصول - برای افزایش نرخ تبدیل شما را مرور میکند.
هنوز نظری برای این آموزش ثبت نشده.