هنوز این آموزش به رزومه شما اضافه نشده.
ایجاد اعتماد با کاربران تنها به محافظت از دادههای آنها محدود نمیشود. در این دوره، بهترین روشهایی که طراحان و استراتژیستها میتوانند برای ایجاد تجربههای کاربری قابل دسترس و دقیق که از اولین تعامل اعتماد کاربران را جلب میکند، یاد بگیرید.
طراح تجربه کاربری، تتیانا گولئی، با تعریف اعتماد و معنای آن در زمینه طراحی تجربه کاربری آغاز میکند. پس از توضیح اینکه چگونه ساختن اعتماد به نفع کاربران و کسبوکارها است، تتیانا به چهار زمینهای که طراحان تجربه کاربری باید بر آنها تمرکز کنند، میپردازد: ظاهر حرفهای محصول، قابلیت استفاده، ایمنی و اینکه آیا محصول مشکلات کاربر را حل میکند یا خیر. در طول دوره، او منابع صنعتی و مثالهای عملی طراحی را به اشتراک میگذارد که به شما کمک میکند این بهترین روشها را در کار خود اعمال کنید. با ما همراه شوید تا یاد بگیرید چگونه محصولات دیجیتال خود را مفیدتر، شفافتر و دوستداشتنیتر کنید.
هنوز نظری برای این آموزش ثبت نشده.