هنوز این آموزش به رزومه شما اضافه نشده.
هوش مصنوعی دارای کاربردهای بهظاهر بیپایانی است و مانند بسیاری از صنایع دیگر، بازاریابی دیجیتال نیز توسط هوش مصنوعی متحول شده است. در این دوره، مارتین واکسمن به شما نشان میدهد چگونه در میان تبلیغات و هیاهوهای موجود حرکت کنید، استراتژیهایی را توسعه دهید و ابزارهای مناسب هوش مصنوعی مولد را پیدا کنید که به شما در دستیابی به اهداف تجاریتان کمک میکنند. مارتین ابتدا تفاوت بین هوش مصنوعی محدود و عمومی و عملکرد هر یک را توضیح میدهد. سپس بحث میکند که چگونه ابزارهای تولید محتوای نوشتاری، طراحی و بهرهوری هوش مصنوعی مولد، جریانهای کاری بازاریابی دیجیتال و خلاقیت شما را تغییر خواهند داد. او به شما نشان میدهد چگونه یک فرآیند برای آزمایش و ارزیابی ابزارهای هوش مصنوعی مولد توسعه و اجرا کنید و بهترین ابزارها را برای تیم و کسبوکار خود انتخاب کنید. همچنین یاد خواهید گرفت چگونه ابزارهای هوش مصنوعی مولد را به طور مؤثر در جریان کاری بازاریابی دیجیتال ادغام کنید. در نهایت، مسائل کلیدی که بازاریابان دیجیتال در استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی با آنها مواجه هستند را کشف کنید و استراتژیای برای مدیریت موفقیتآمیز آنها توسعه دهید.
هنوز نظری برای این آموزش ثبت نشده.