UX Research

  • دسته بندی مدیریت و کسب وکار-تحلیل کسب و کار
  • ارائه دهنده : Sarah Weise
  • مدت زمان 63دقیقه
  • هنوز این آموزش به رزومه شما اضافه نشده.

جهت مشاهده ویدئو ابتدا وارد شوید ورود
UX Research

توضیحات:

تصمیمات تجاری مطمئن نیاز به داده دارند. اما در مرحله تحلیل تحقیق، به راحتی می‌توان احساس غرق شدن کرد. کدام داده بهترین است؟ چگونه می‌توان آن را درک کرد؟ چگونه بهترین الگوها را پیدا می‌کنید؟ به سارا وایس، نویسنده پرفروش و کارشناس تحقیقات UX و بازار، بپیوندید تا استراتژی‌هایی برای غلبه بر اضطراب داده و انجام تحلیل بهتر در تحقیقات خود کشف کنید. تفاوت‌های کلیدی بین تحقیقات خوب و بد را بررسی کنید تا بتوانید از اشتباهات رایج و خطاهای تحلیلی اجتناب کنید. یاد بگیرید نیازهای مجموعه‌های داده خود را شناسایی کرده و ابزارها و روش‌های مناسب برای مدیریت آنها را انتخاب کنید. در این مسیر، سارا با ارائه بینش‌های عملی بر اساس سال‌ها تجربه در این حوزه و داستان‌هایی از پروژه‌های واقعی، به شما کمک می‌کند تا در داده‌های خود اطمینان پیدا کنید، الگوها را شناسایی کنید و از آنها برای اتخاذ تصمیمات واضح و مطمئن برای محصول یا کسب‌وکار خود استفاده کنید. در پایان این دوره، همچنین آماده خواهید بود تا تحقیقات خود را به وضوح و مؤثر از طریق داستان‌سرایی بصری ارائه دهید.

نظرات:

هنوز نظری برای این آموزش ثبت نشده.