هنوز این آموزش به رزومه شما اضافه نشده.
برندهای عالی ارزش زیادی برای کسبوکار ایجاد میکنند. آنها به مشتری کمک میکنند تا کسبوکار شما را بشناسد، دوست داشته باشد و به آن وفادار بماند. علاوه بر این، برندهای عالی به رهبران کمک میکنند تا بدانند در توسعه محتوا، نوآوری در ارائه و گسترش کسبوکار، چه اولویتها و غیر اولویتهایی را در نظر بگیرند. در حالی که ممکن است به نظر برسد برندهای بزرگ به طور کامل وارد فرهنگ شدهاند، بهترین برندها از تعریف هدفمند استراتژی برند به وجود میآیند.
در این دوره، متخصص برندینگ، لیندسی پدرسن، توضیح میدهد که چگونه میتوان یک استراتژی برند مؤثر ایجاد کرد که برای سازمان شما نتایج مطلوبی به همراه داشته باشد. او نشان میدهد چگونه استراتژی خود را به درستی چارچوببندی کنید و به موضوعاتی مانند موقعیتیابی برند بپردازید، نحوه صعود به نردبان مزایا و تعیین موقعیت خود را بررسی کنید. همچنین، او نحوه ایجاد شخصیت برای برند، انتخاب لحن و ایجاد یک استراتژی فعالسازی را نشان میدهد.
اهداف یادگیری:
چارچوببندی استراتژی خود
ساختن وعده برند خود
تعریف شخصیت برند خود
فعالسازی استراتژی
شناسایی برنامه اقدام خود
هنوز نظری برای این آموزش ثبت نشده.