هنوز این آموزش به رزومه شما اضافه نشده.
تجربه مشتری (Customer experience) میتواند یک استراتژی تجاری برنده باشد. این دوره رهبران (چه رسمی و چه غیررسمی) را که میخواهند تجربیات استثنایی ایجاد کنند که با اهداف واقعی، انضباط تجاری و نتایج مشخص، نتایج کسبوکار را به حرکت درآورند، توانمند میسازد. جینی والترز، متخصص تجربه مشتری، مهارتهای پایهای در زمینههای کلیدی CX را تشریح میکند، مانند چگونگی: شناسایی چشمانداز استراتژیک سازمان برای مشتریان؛ استفاده از ابزارها، بهترین شیوهها و تکنیکها برای تحقق چشمانداز CX؛ دستیابی به مزیت رقابتی با تجربه مشتری برتر. به جینی در این دوره بپیوندید تا پایهای محکم از دانش برای ارتقاء استراتژیها و مهارتهای CX خود به دست آورید.
هنوز نظری برای این آموزش ثبت نشده.