هنوز این آموزش به رزومه شما اضافه نشده.
وقتی از شبکههای اجتماعی برای رسیدن به بازاریابی و فروش خود استفاده میکنید، در واقع بازاریابی شبکههای اجتماعی انجام دادهاید؛ منظورمان این نیست که مثلاً در اینستاگرام صفحه فروش راه بیندازید و محصولاتتان را بفروشید؛ البته این کار را هم میشود کرد ولی بهتر است ظریفتر و حرفهای تر عمل کنید.
پایگاه اصلی مشتریان شما سایت است و این شبکهها قرار است با نزدیک کردن شما به مخاطبان، به رشد سایت، برندسازی، افزایش فروش و حتی افزایش ترافیک وبسایت کمک کنند.
درواقع پیج شما در شبکههای اجتماعی مثل مغازهای است که برای اجارۀ آن هیچ هزینهای پرداخت نمیکنید اما میتوانید به تعدادی زیادی از مشتریان دسترسی داشته باشید. فعالیت در شبکههای اجتماعی (از جمله اینستاگرام، لینکدین، توئیتر و فیسبوک) دایره مخاطبان شما را بزرگتر میکند و تاثیرات بلندمدتی در برندسازی و تبلیغات دارد.
این ویدئو مختص کسب وکارهای کوچکی است که میخواهند شبکه های اجتماعی خود را راه اندازی و آن را توسعه دهند.
هنوز نظری برای این آموزش ثبت نشده.