هنوز این آموزش به رزومه شما اضافه نشده.
اگر میخواهید برای اولین بار وارد بازار کار شوید، یا به دنبال شغلی بهتر هستید باید بگویم 70 درصد شانس شما برای دعوت به جلسه مصاحبه شغلی نوشتن رزومهای خلاق است.
رزومهای که به بهترین نحو شما را به مدیران یک شرکت معرفی کند و به چشم مدیر عامل بین هزاران رزومه بیاید.
رزومه چیست و چرا باید نوشتنش را یادبگیریم؟
رزومه رایجترین مدرکی است که از شما برای تقاضای شغل میخواهند.
رزومه حاوی سوابق تحصیلی، شغلی و دستاوردهای یک فرد است. یک رزومه خوب، اطلاعات و تجربیات شما را به بهترین شکل ممکن به کارفرما منتقل میکند.
در واقع، رزومه یک سند بازاریابی است که از طریق آن باید برای خودتان بازاریابی کنید. در این سند شما باید مهارتها، تواناییها، صلاحیتها و تجارب خود را به کارفرما ارائه کنید.
بنابراین هرچه خودتان را بهتر معرفی کنید، تصمیمگیری برای کارفرما راحتتر خواهد بود.
یک رزومه حرفهای باید به شکلی طراحی شود که اطلاعات مرتبط با شغل و ویژگیهای شخصی شما را برجسته کند و نقاط ضعف شما را بپوشاند.
چه چیزهایی را باید تو رزومه بنویسیم؟
شما با رزومهتان تنها 30 ثانیه فرصت دارید تا به چشم مدیرعامل بیایید.
در روزمه باید هدف و انگیزهتان برای انتخاب شغل را بنویسید و به این مسئله توجه کنید که رزومه شما باید متناسب با سازمان و جایگاه شغلی که درخواست کار دارید نوشته شود.
اگر سابقه کاری نداشتیم چه؟
اگر تجربهی شغلیای نداشتهاید، میتوانید از مهارتهای نرم و سختی که یادگرفتهاید بنویسید.
فعالیتهای داوطلبانه و کارآموزیها را حتما قید کنید.
حتی اگر پروژه یا پایاننامه دانشگاهیتان مرتبط است میتوانید به آن اشاره کنید.
برای نوشتن یک رزومهی برنده، حتما با من در این وبینار همراه شو. من بیش از 10 ساله که کنار مدیرعامل مشغول استخدام بودم یا خودم کارفرما بودم، و بیشتر از 10 هزار تا رزومه دیدم و تجربه کردم که چه رزومههایی موفق شدند یا توسط مدیر رد شدهاند. 20 نفر اولی که ثبت نام کنند، رزومهشان را در وبینار بررسی کرده و اشکالاتش را برطرف کیکنیم.
هنوز نظری برای این آموزش ثبت نشده.