یادگیری پایتون: حلقه ها و کلاس ها

  • دسته بندی برنامه نویسی-زبان های برنامه نویسی
  • ارائه دهنده Joe Marini
  • مشاغل مرتبط با این آموزش
  • مدت زمان 29دقیقه
  • هنوز این آموزش به رزومه شما اضافه نشده.

جهت مشاهده ویدئو ابتدا وارد شوید ورود
یادگیری پایتون: حلقه ها و کلاس ها

توضیحات:

پایتون یک زبان برنامه نویسی شی‌گرا، تفسیری، سطح بالا و همه منظوره است که در سال ۱۹۹۱ توسط خیدو فان روسوم طراحی و منتشر شد. پایتون دارای نحوی ساده و خوانا است که بر قابلیت خوانایی کد تاکید دارد. پایتون از مدل‌های مختلف برنامه نویسی مانند شی‌گرا، دستوری، تابع محور و محاسباتی پشتیبانی می‌کند و از سامانه‌ای پویا برای مشخص کردن نوع متغیرها استفاده می‌کند.

پایتون برای انواع پروژه‌ها و صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. برخی از کاربردهای پایتون عبارتند از:

توسعه وب: پایتون دارای چارچوب‌هایی مانند جنگو، فلاسک و بوتل است که برای ساخت وب سایت‌ها و برنامه‌های وب مورد استفاده قرار می‌گیرند.
تحلیل داده: پایتون دارای کتابخانه‌هایی مانند نامپای، پانداس و مت‌پلات‌لیب است که برای پردازش، تجزیه و تحلیل و نمایش داده‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.
یادگیری ماشین و هوش مصنوعی: پایتون دارای کتابخانه‌هایی مانند تنسورفلو، کراس و پای‌تورچ است که برای ساخت و آموزش مدل‌های یادگیری ماشین و هوش مصنوعی مورد استفاده قرار می‌گیرند.
علوم اطلاعات: پایتون دارای کتابخانه‌هایی مانند سای‌پای، سای‌کیت‌لرن و اسکیم است که برای انجام محاسبات علمی و آماری مورد استفاده قرار می‌گیرند.
امنیت و تست نفوذ: پایتون دارای ابزارهایی مانند اسکیپی، امپیت و اس‌ای‌ل مپ است که برای انجام تست نفوذ، تجزیه و تحلیل شبکه و امنیت سایبری مورد استفاده قرار می‌گیرند.
توسعه بازی: پایتون دارای کتابخانه‌هایی مانند پای‌گیم، پاندا۳دی و کیوی است که برای ساخت بازی‌های کامپیوتری مورد استفاده قرار می‌گیرند.
توسعه نرم‌افزارهای کاربردی: پایتون دارای کتابخانه‌هایی مانند پای‌کیو۵، تی‌کینتر و ویکس است که برای ساخت رابط کاربری گرافیکی مورد استفاده قرار می‌گیرند.
توسعه دواپس: پایتون دارای ابزارهایی مانند آنسیبل، سالت و داکر است که برای اتوماسیون، مدیریت و توزیع نرم‌افزارها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

نظرات:

هنوز نظری برای این آموزش ثبت نشده.