+664 آموزش
1 minute ago در امتداد طراحی یک پلتفرم برای ثبت و پیگیری روند آسیبشناسی در بخش توسعه فردی و کمک به سازمان ها با یک تفکر سیستماتیک اشتباه روبرو هستیم دریک ارتباط موثر ما بین یک سازمان و یک نیرو باید به این مسئله توجه داشت که اگر این ارتباط با مشکل مواجه باشد در مواردی مقصر نه ساختار سازمانی موجود است و نه نیرویی که با سطح خوبی از استعداد و مهارت قصد همکاری کرده است ،تنها مشکل قطع بودن سیستم انتقال مشکل از نیرو به مدیران ارشد است. گاها دیده میشود سرپرست ها در چندسال ابتدایی کار متوجه هزینه مصاحبه های زیاد و تغییر مداوم نیرو در سازمان نیستند و بلافاصله ترک نیرو را میپذیرند. این اتفاق اولین معیار شناختن یک سازمان بی اعتبار است.
How can we create a new generation of customers? - Can we provide them with new value? Or can we transform them into a new value? - If we establish a new collaboration system (customer-organizer), is it possible to gain more value on our path? ( I need your answers 🗣 ) amiralikh118@gmail.com
Does knowledge management make everything easier or harder?
آیا از حذف ارتباط خود اطمینان دارید؟
خیلی از شرکت ها دنبال نیرو میگردن؛ اول یه سر به بخش موقعیت های کاری و کارآموزی بزن شاید موقعیت دلخواهت اونجا باشه!
ثبت نیاز تحصیلی جدید