بردکست اول روبرد تقدیم به شما دوستان روبردی عزیز!

سرکار خانم نوری نژاد دبیر انجمن علوم تربیتی دانشگاه الزهرا (س) طی مصاحبه ای با مجموعه روبرد درباره نحوه برنامه ریزیشان برای انجمن علمی توضیحاتی را ارائه دادند که در ادامه به آن پرداختیم:

امیدواریم که این مطالب برای سایر دبیران انجمن ها مفید واقع شود.

keycap: 1
چه زمانی شروع به برنامه ریزی میکنید؟
برنامه های کلی اعم از برگزاری کارگاه ها و وبینارهایی که لازم است به آنها پرداخته شود و دغدغه خیلی از دانشجویان است. گردهمایی ها و پروژه های کلی مثل ارتقای نشریه و … را قبل از انتخابات برنامه ریزی کردم اما بعد از نتیجه انتخابات تمام برنامه های کلی را با جزئیات و خیلی دقیق تر با مشارکت شورای مرکزی و مشورت از اساتید خاصه استاد مشاور انجمن برنامه ریزی کردیم.
 
keycap: 2
آیا برنامتان را مکتوب میکنید؟
بله، حتما برنامه انجمن های علمی دانشجویی حتما باید به صورت مکتوب نوشته شود تا دقت کار بالا رود.
 
keycap: 3
بازه زمانی برنامه هایتان به چه صورت است؟
بازه زمانی برنامه ریزی من به صورت ماهانه بود. طوری که ایام خاص در هر ماه را در نظر میگرفتم و سعی میکردم برنامه حول محور آن زمان خاص اجرا شود.
 
keycap: 4
آیا از نرم افزار مدیریتی خاصی استفاده میکنید؟
خیر، از طرف معاونت فرهنگی فرمی برای دبیران ارسال میشود که برنامه تخمینی خود را در 
آن مکتوب میکنند من جهت نظم دهی به برنامه های انجمن از همان فرم استفاده کردم.
 
keycap: 5
درصد تحقق برنامه هایتان را چگونه مشخص میکنید؟
اکثر برنامه هایی که برای انجمن برنامه ریزی کرده بودیم محقق شدند زیرا قبل از برنامه ریزی، از تحقق آن ها اطمینان 100 درصدی پیدا میکردیم. به همین علت میتوانم بگویم به 100 درصد تحقق برنامه هایمان تا به اینجای کار انجمن رسیده ایم.
 
keycap: 6
نحوه گزارش گیری از پیشرفت کارهایتان به چه صورت است؟
ما معمولا بعد از برگزاری کارگاه ها، مسابقات و برنامه های انجمن از طریق پیج اینستگرامی، روبرد و گروه واتساپی از شرکت کنندگان نظرسنجی میکنیم و از این طریق متوجه میشویم که چه نقاط ضعیفی را برطرف کردیم و به پیشرفت و ایده آل خودمان نزدیک شدیم.
 
 لینک پروفایل خانم نوری نژاد در روبرد: https://robord.ir/rnoori 

نویسنده:

نظر

مقالات مرتبط: