استخدام کارآموز دیجیتال مارکتینگ

آژانس دیجیتال مارکتینگ بستراه

فارس
·
بازاریابی
·
5 ماه قبل

شرح موقعیت شغلی
آیا دنبال یک فرصت کارآموزی در زمینه دیجیتال مارکتینگ هستید؟ ما در شرکتمان به دنبال چند نفر جوان و خلاق هستیم که در دوره کارآموزی، مفاهیم و مهارت های دیجیتال مارکتینگ را به صورت عملی آموزش ببینند.

اگر شما ساکن شیراز هستید و به دنبال یک فرصت کارآموزی جذاب در زمینه دیجیتال مارکتینگ هستید، ما به دنبال افرادی هستیم که مسئولیت پذیر، منظم و با انگیزه هستند.

در این دوره کارآموزی، شما همچون جزء تیم ما هستید، از برخی جذاب ترین فعالیت های دیجیتال مارکتینگ مانند تبلیغات گوگل، مدیریت شبکه های اجتماعی، بهینه سازی محتوا و آنالیز داده ها آموزش خواهید دید.

البته این فرصت کارآموزی برای خانم های زیر سن 30 سال هست و شما باید در شهر شیراز ساکن باشید.

در شرکت ما، به شما یک فرصت کارآموزی جذاب در زمینه دیجیتال مارکتینگ ارائه خواهیم داد و همچنین به شما مهارت هایی که برای یک رزومه موفق در این حوزه نیاز دارید را آموزش خواهیم داد.
ما به شما همچنین فرصتی برای ارتقای مهارت های خود و یادگیری جدید در این زمینه خواهیم داد.

اگر به دنبال یک فرصت کارآموزی در زمینه دیجیتال مارکتینگ هستید، لطفاً رزومه خود را ارسال کنید و در چند روز آینده با شما تماس خواهیم گرفت.

ما در شرکتمان به دنبال افراد با انگیزه و با استعداد هستیم که بتوانند به تیم ما اضافه شوند و با هم رشد و پیشرفت کنیم.

آیا شما آماده ی شروع یک دوره کارآموزی جذاب در زمینه دیجیتال مارکتینگ هستید؟ پس منتظر چی هستید؟
رزومه ی خود را برای ما ارسال کنید و همراه با تیم ما به دنیای دیجیتال مارکتینگ بپیوندید!
طول این دوره کارآموزی 3 ماه می باشد
در طول دوره کارآموزی پرداختی صورت نمی گیرد ولی تخصص ها و مهارت های دیجیتال مارکتینگ آموزش داده می شود و در صورتی که دوره کارآموزی را با موفقیت به پایان به برسایند احتمال استخدام وجود دارد.

نوع همکاری : تمام وقت
جنسیت : خانم