استعدادت رو بشناس، شغل مناسبش رو پیدا کن!
اینجا تست بده، با مشاغل مختلف آشنا شو و مسیر شغلیت رو بساز!
حضور و فعالیت در شبکه های اجتماعی برای اهداف بازاریابی میتواند دلایل متعددی داشته باشد اما یکی از این دلایل آگاهی از برند یا همان brand awarness می باشد. ایجاد شناخت دربارۀ یک برند، یکی از اهداف مهم بازاریابی در هر کسبوکاری است؛ زیرا هر مصرفکنندهای دوست دارد چیزی را بخرد که میشناسد. خوشبختانه رسانههای اجتماعی، برندسازی را راحتتر و مؤثرتر کردهاند. رسانههای اجتماعی نسبت به رسانههای سنتی برتری دارند، چون میتوانند برند شما را سریع و راحت به مردم ارائه دهند. علاوهبراین، باعث میشوند مخاطبان، حتی زمانی که به فکر محصول شما نیستند، آن را ببینند. نکته: به پروفایل و عکس توجه کنید. یک راه عالی برای ایجاد شناخت از برند، قراردادن لوگو بهصورت استراتژیک است. مطمئن شوید که این تکرارها زیاد نیست و باعث حواسپرتی نمیشود. مطمئن شوید که عناصر بصری برندتان بهخوبی نمایش داده شدهاند. به صفحۀ توییتر نایک نگاهی بیندازید. نایک توییتر خود را مرتب و تمیز نگه میدارد. آنها برند خود را هم در تصویر پروفایل هم در عکس رویۀ صفحه (بدون اینکه غالب شود) قرار میدهند. تصویر رویه، چون لوگوی نایک را با دویدن مرتبط میکند، تأثیرگذارتر است.
زهرا مرادی
حذف نظر
آیا از حذف این نظر اطمینان دارید؟