استعدادت رو بشناس، شغل مناسبش رو پیدا کن!
اینجا تست بده، با مشاغل مختلف آشنا شو و مسیر شغلیت رو بساز!
تعریف بازاریابی در شبکه های اجتماعی تا 5 سال پیش استفاده از شبکههای اجتماعی برای مقاصد بازاریابی یک استراتژی خلاقانه بنظر میرسید اما اکنون داشتن یک استراتژی برای فعالیت در شبکههای اجتماعی یک نیاز حیاتی و واجب به شمار میآید. اخیراً در سایت mediakix گزارشی از یک پیمایش با 4000 شرکتکننده بازاریاب و صاحب کسبوکار منتشر شده که نشان میدهد 96% آنها از شبکههای اجتماعی در کار خود استفاده میکنند. 92% نیز اظهار کردهاند که شبکههای اجتماعی در موفقیتشان تاثیر گذار بوده است. پژوهشPew Research Center بیانگر این نکته است که 90% کسبوکارها در حال حاضر حداقل عضو 2 شبکه اجتماعی هستند. بازاریابی شبکههای اجتماعی شیوهای از بازاریابی دیجیتال است که با استفاده از شبکه اجتماعی و هدف قراردادن کاربران آن، میکوشد تا به اهداف بازاریابی تعیین شده از سوی یک کسبوکار دست یابد. حضور کسبوکارها در شبکههای اجتماعی موجب افزایش تعامل با افرادی میشود که اینستاگرام، فیسبوک، یوتیوب و … در زندگیشان نقش پر رنگی ایفا میکند. نتیجهی تعامل بیشتر با کاربران پلتفرمهای مذکور، افزایش آگاهی از برند و تاثیر در تصمیم خرید آنان است.