متخصص دیجیتال مارکتینگ
شرح وظایف:
طراحی، اجرا و پایش کمپین های تبلیغاتی دیجیتال با بکارگیری خلاقانه مفاهیم Gamification و مبتنی بر KPI
برنامه ریزی خلاقانه و اجرای ایمیل مارکتینگ و اس ام اس مارکتینگ
برنامه ریزی خلاقانه و اجرای Affiliate marketing
برنامه ریزی و تعیین استراتژی دنبال کردن و جذب لیدها و نظارت بر آن
برنامه ریزی خلاقانه برای بهبود دائمی SEO و نظارت بر آن
طراحی ساختار یکپارچه شبکه های اجتماعی و نظارت بر آن
تحلیل نتایج فعالیت ها و ارائه خروجی ها
ارتباط موثر با همکاران مارکتینگ و دپارتمان های مرتبط و توانایی بالا در کار گروهی در کنار توانایی استقلال در کار