مدیر بازاریابی (مارکتینگ)
شرایط احزار:
دارای مدرک تحصیلی دانشگاهی و یا آموزشگاهی در حوزه مدیریت بازرگانی یا بازاریابی
شرح وظایف:
تدوین و اجرای استراتژی مارکتینگ، دیجیتال مارکتینگ و برند بوک به صورت سالانه
تهیه و تدوین تقویم اجرایی سالانه ی برند (شامل زمانبندی تولید, فروش و بازاریابی)
برنامه ریزی و تدوین استراتژی جهت ورود محصول جدید به بازار
بررسی و ارزیابی وضعیت سایر فعالین در صنعت مد و فشن
نظارت بر عملکرد سایر واحدها جهت پیگیری انجام امور مربوط به برندینگ و مارکتینگ
شرکت در جلسات هفتگی جهت ارائهی گزارش عملکرد واحد
شرکت در جلسات Brain Storming جهت طراحی و اجرای کمپین ها