استعدادت رو بشناس، شغل مناسبش رو پیدا کن!

اینجا تست بده، با مشاغل مختلف آشنا شو و مسیر شغلیت رو بساز!

تست شخصیت و راهنمای مشاغل

یک مدیر دیجیتال مارکتینگ در سازمان ها و شرکت ها چه وظایفی دارد؟؟

مدیران دیجیتال مارکتینگ وظیفه دارند برای برگزاری کمپین‌های بازاریابی که به معرفی شرکت و محصولات/خدمات آن و افزایش میزان فروش منجر می‌شود، برنامه‌ریزی کنند و پس از شروع کمپین، مدیریت آن را به عهده بگیرند.همچنین بخش قابل توجهی از کار مدیر دیجیتال مارکتینگ یا سایر دیجیتال مارکترهای شرکت، پس از پایان یافتن یک کمپین بازاریابی، آغاز می‌شود.

دیجیتال مارکتر ها باید نتایج بدست آمده را تحلیل کنند و از آن‌ها متوجه شرایط حاکم بر بازار، کیفیت کانال تبلیغاتی، کیفیت کاربران ورودی و… شوند. این کار به آن‌ها در بهینه‌سازی اقدامات آتی و افزایش احتمال موفقیت در کمپین‌های بعدی کمک می‌کند.
یکی از نکاتی که باعث میود که شما دیجیتال مارکتینگ موفق تری بشوید این است که به حوزه های دیگر دیجیتال مارکتینگ تسلط نسبی داشته باشید یعنی شما باید از سئو،گوگل ادز، ایمیل مارکتینگ ، تیلیغات بنری و.... اطلاعات کافی داشته باشید تا بتوانید یک کمپین عالی را برنامه ریزی و اجرا کنید.