#برندسازی 3 پست

🔳 برندسازی بی نام!

⭕️ خیلی اوقات نیازی نیست که برای انتقال حس برند، نام آن یا همان لوگو تایپ جزئی از خود لوگو باشد. مانند لوگوی پرنده که توییتر توسط آن شناخته می شود اما در این لوگو هیچ اسمی از توییتر آورده نشده است!

#برندسازی
#ژنریک


🔳 تاثیر رنگ ها در برندسازی و ضمیر ناخودآگاه

🎨ثابت شده که پس از مشاهده یک کالا یا محصول، ضمیر ناخودآگاه افراد در کمتر از 90 ثانیه در مورد آن قضاوت می کند و پایه­ ی این ارزیابی و قضاوت در اکثر افراد، رنگ آن شئ عنوان شده است.

‼️در حقیقت حدود 85% از افراد، رنگ را دلیل اصلی برای خرید یک محصول ذکر کرده اند و 80% مردم اعتقاد دارند که رنگ باعث بازشناسی و به خاطر داشتن یک برند می شود.

❗️تبلیغاتی که رنگی باشد، 42% بیشتر از تبلیغ های سیاه و سفید خوانده می شود و استفاده از رنگ می تواند یادگیری را به میزان بالایی افزایش دهد.

#برندسازی
#رنگ_در_برندسازی