سایتوگرافی چیه؟ سایتوگرافی به معنی بررسی و آنالیز وضعیت فعلی یک کسبوکار در فضای دیجیتاله. هر چیزی که مخاطب در فضای دیجیتال از کسبوکار شما میبینه یا موجب دیده شدن شما میشه، در مجموعه وبینار سایتوگرافی مورد بررسی قرار میگیره.
همه ما دورههای آموزشی متنوعی دیدیم اما کم پیش میاد فرصتی برای دور هم جمع شدن و اشتراک گذاری تجربیات حاصل از پروژههای واقعی بذاریم. مجموعه وبینارهای سایتوگرافی آکادمی منظم بهترین فرصت برای این کاره!
تو مجموعه وبینار سایتوگرافی چه اتفاقی قرار بیفته؟ قراره ۶تا کسبوکار (هر روز ۲تا کسبوکار، طی ۳ ساعت) رو از ابعاد مختلفی مثل محتوای سایت و سوشال، سئو سایت (سئو داخلی، سئو خارجی و…)، وضعیت صفحات شبکههای اجتماعی بررسی کنیم و نقاط قوت و ضعف اونها رو باهم مرور کنیم. این کار علاوه بر یادگیری نحوه آنالیز یک کسبوکار در فضای دیجیتال، موجب آموزش نتیجه محور دیجیتال مارکتینگ خواهد شد.
ویژگیهای اصلی مجموعه وبینار سایتوگرافی آکادمی منظم آشنایی کامل با پارامترهای مهم در سایت و شبکههای اجتماعی هر کسبوکار. یادگیری نحوه آنالیز فعالیت یک کسبوکار دیجیتال. آشنایی با ابزارهای کاربردی و بهروز آنالیز سایت و سئو و سوشال. برگزاری به صورت آنلاین و امکان دسترسی به ویدیوها بعد از پایان جلسات. فرصتی مناسب برای یادگیری از متخصصین دیجیتال مارکتینگ. تنوع کسبوکارهای مورد بررسی (۶ کسبوکار) و آشنایی با پیچ و خمهای فعالیت هر کسبوکار در فضای دیجیتال.
اون ۶تا کسبوکار چجوری انتخاب میشن؟ این ۶ کسبوکار رو ما از بین کسایی که در چند ماه اخیر خودشون درخواست داده بودن که بررسی بشن انتخاب کردیم. اگر شما هم تمایل دارید سایت و کسبوکار دیجیتالتون بررسی بشه کافیه در چت آنلاین درخواست خودتون رو ثبت کنید تا در وبینارهای بعدی سراغ سایت شما هم بیایم.
برنامه مدرسین و کسبوکارهای سایتوگرافی ۶ فروردین: rotopars.com و mahi.market
محتوا: حسین وحدانی سئو: عادل طالبی سوشال: محمدرضا فهیمی ارتباطات: علیرضا کاظمزاده