پرورش کارشناسان متخصص بازاریابی داده محور به صورت آنلاین و ویدئوهای ضبط شده به همراه کارگاه تخصصی مهدی ناصری (Data Analysis Team Lead مجموعه دیوار) و انتقال تجربه از کسب و کارهای اسنپ، دیجی کالا، علی بابا، فیلیمو، اسنوا و...
مدت زمان دوره: 48 ساعت (پروژه محور) نحوه برگزاری: آنلاین و ویدئوهای ضبط شده
برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 09960794650 تماس حاصل فرمایید.
1401/12/11 - 17:30 تاریخ شروع
1402/03/18 - 19:00 تاریخ پایان
هزینه ثبت نام در رویداد: 500000 تومان
دوره بازاریابی داده محور هنوز پستی منتشر نکرده است