چرا هیچکدام از 500 هزار پایان نامه ای که هر سال نوشته میشود هیچ دردی را از جامعه دوا نمیکند؟ چرا هیچ اثری از آثار فعالیتهای فرهنگی پر هزینه 40 سال اخیر در جامعه ایرانی نمی بینیم؟ چرا جوان ما 24 سال از بهترین زمان عمر خودش را صرف تحصیل میکند و در آخر هیچ خروجی مفیدی ندارد؟ این همه چالش و بار بر زمین افتاده در ایران داریم و این همه آدم بیکار! مسئله کجاست؟
همه ما از چالشهای فرهنگی، تربیتی، پژوهشی و اقتصادی موجود در کشورمان آگاه هستیم. از طرفی همه منتقدیم که اکثریت متخصصین، مروجین، مربیان و فعالان این حوزهها اقدامات ناکارآمدی دارند.
اگر با خودمان صادق باشیم میتوانیم این شرایط را یک بحران بدانیم اما این بد نیست! میدانید چرا بد نیست؟ به این علت که این بحران بزرگ یک فرصت بزرگ نیز هست. فرصت بزرگی که بر سر راه من و شما قرار گرفته است.
مسئله شناسی، راهی به روشنایی امروز بارهای به زمین افتاده زیادی در کشور ما وجود دارد. هر کدام از این بارهای به زمین افتاده فرصت گرانبهایی هستند برای خدمت، برای اثرگذاری و برای رشد.
اما چرا کسی تا به امروز سراغ این بارها نرفته است؟ این همه متخصص بیکار داریم! مشکل کجاست؟
مشکل در این است که ما مسئله شناسی را یاد نگرفته ایم. سالانه نزدیک به 500 هزار پایاننامه نوشته میشود اما این 500000 پایاننامه حتی 40 مشکل مهم کشور ما را هم حل نمیکند! چراغ قوه چگونه کار می کند | مجله راندنو
⭕️اطلاعات کلی «وبینار فرمول کشف بارهای به زمین افتاده»:
مدرسین: استاد جلیل معماریانی ، احمد میرزایی مخاطبین: دانشجویان و طلاب و مدرسین و مربیان و هرکسی که میخواهد در رشته و حوزه خود، مسئلهای را در جامعه حل کند و اثرگذار و نقش آفرین باشد.
تاریخ برگزاری: 18آبان ماه 1401 زمان برگزاری: چهارشنبه ، ساعت 18:18 الی 20:30 محل برگزاری: هر جایی که شما دوست دارید (کامپیوتر، موبایل)
⭕️با شرکت در وبینار چه چیزهایی دریافت میکنم؟
▶️ شرکت آنلاین در وبینار 2ساعته 💽دریافت فایل ویدئویی ضبط شده وبینار 📁دریافت اسلایدهای آموزشی PDF 📎عضویت در کانال اختصاصی وبینار ➕ آپدیت محتوایی وبینار در کانال اختصاصی
علت برگزاری این وبینار چیست؟ از دو نفر از اساتید و فعالین فرهنگی اثرگذار دعوت کردیم تا دانستهها و تجربیات خودشان را در زمینه مسئله شناسی به شما دوستان فرهیخته جامعه ایران اسلامی منتقل کنند.
هدف ما از برگزاری این وبینار معرفی روشهای شناسایی موضوع و مسائل کاربردی در جامعه است. اگر مربیان، معلمان، فعالین فرهنگی، دانشجویان و طلاب ما این مهارت را بیاموزند، جامعه ایرانی به حلقه مفقوده میان تحصیلات و پژوهش های آکادمیک و نیازهای واقعی کشور را خواهند یافت و به زودی شاهد تحولات بزرگ در کشورمان خواهیم بود.
اگر شما هم چنین دغدغه و مسئلهای دارید، این وبینار رو از دست ندید... چطور با شناسایی مسائل جامعه ماموریت خودم را پیدا کنم؟ من کدام بار به زمین افتاده پژوهشی یا تربیتی را باید بردارم؟ چه شد که کتاب صعود 40 ساله به سرعت معروف و پرفروش شد؟ راز نوشتن کتاب های پرفروش و معروف چیست؟ کدام کسب و کارها سریع گسترده می شوند؟ چطور پایان نامهای بنویسیم که یک گوشه خاک نخورد؟! کدام پژوهشها موفق به جذب سرمایه میشوند؟ روشهای ناشناخته انتخاب یک موضوع اثرگذار را کجا می توانم پیدا کنم؟ چطور بارهای به زمین افتاده در ایران را شناسایی کنم؟ چطور نیازهای واقعی جامعه را پیدا کنم؟ چطور میتوانم روی فرهنگ جامعه اثرگذار شوم؟
⭕️نگاهی کوتاه به سر فصل های «وبینار فرمول کشف بارهای به زمین افتاده»
چرا چشم انداز داشتن از نون شب واجب تره؟ شاخص های انتخاب مسیر زندگی سودمندترین مسئله چیه؟ روش تشخیص بارهای به زمین افتاده مهمترین بارهای به زمین افتاده فرهنگی تربیتی از کجا بفهمیم که کدام باربرزمین افتاده مخصوص ماست و بار من کدام است؟ بارهای بر زمین افتاده پژوهشی فعلی چیست؟ چگونه بتوانیم بارهای بر زمین مانده پژوهشی را برداریم؟ ارتباط برداشتن بار پژوهشی با انتخاب رشته و نوع تحصیل و به صورت کلی سبک زندگی چیست؟
⭕️چه کسانی شما را در این وبینار همراهی می کنند؟
استاد جلیل معماریانی
سوابق تدریس و سخنرانی: طراح و مبتكر شيوه هاي نوين مطالعه و خلاقيت بااستفاده از مفاهيم ديني جهت تحقق جنبش نرم افزاري ديني آموزش شيوه هاي كاربردي مديريت تشكيلاتي مهارت هاي مطالعه- مديريت تفكر- خلاقيت- مهندسي فكر- تربيت ديني-ارتباط موثر با جوان- مدیریت تشکیلات دینی – مهارت هاي زندگي و موضوعات مرتبط) با نگرش سیستمی مشاوره فكري در زمينه هاي ( ازدواج- مهارت هاي زندگي با رویکردهای فکری ( نه روانشناسی ) – تربيت- تفكر – تصميم گيري و حل مساله- افزايش بهره وري- برنامه ریزی و مدیریت زمان – مدیریت تشکیلات – انتخاب رشته و موضوعات مرتبط( تندخوان ترین و حرفه ای ترین فرد در حوزه مهارتهای مطالعه درکشور با بیش از دو دهه تجربه و تربیت بیش از ۴۰ مربی و مدرس برتر استانی و کشوری در زمینه فوق مدرس منتخب استانی در حوزه مهارتهای زندگی طراحی و راه اندازی شبکه تشکل های تربیت محور مدرس كارگاه هاي آموزش هاي مهارت هاي ارتباطات – مهارت هاي تبليغ برگزاری کارگاه تفکر سیستمی و نقش آن سوابق اجرایی
موسس و مديرعامل مجتمع فرهنگي انتشاراتي كتاب پردازان رئیس هیئت مدیره انجمن کتاب یاوران عضو هیئت موسس موسسه فرهنگی آموزشی مفتاح قائم سرپرست و سردبير ماهنامه پرستوي آفاق مدير فرهنگسراي غدير مسئول آموزشگاه هاي مهارت هاي مطالعه خراسان موسسه آموزشی امام حسين(ع) دبير موسسه علمي فرهنگي خانه دانشجو استان خراسان مسئول آزمون هاي علمي موسسه خدمات علمي آموزشي رزمندگان اسلام استان خراسان معاون آموزشگاه کامپیوتر امام حسین (ع) مسئول پرسنلي- آموزشي- عقيدتي بسيج مسجدالجواد مدیر دفتر مطالعات طرح جامع اوقات فراغت استان خراسان عضو کارگروه فرهنگی اجتماعی و كمیسيون ها وكميته هاي تخصصي و اتاق فكر اداره كل امور اجتماعي و سازمان های مردم نهاد استانداري خراسان عضو كمیسيون اصلاح و بهبود روش هاي زندگي فرمانداري مشهد عضو كمیسيون های تخصصي با محوريت (جوان، تربيت، تفكر و مطالعه، خلاقيت-سازمان های مردم نهاد- عفاف و حجاب ) كارشناس فرهنگي برنامه جوان صدای استان خراسان عضو هيات موسس سراي اهل قلم ارشاد اسلامي عضويت در هيات مديره انجمن هاي موسسات فرهنگي هنري مشهد
آقای احمد میرزایی
رتبه ۱۸ کنکور سراسری ریاضی فیزیک سال ۸۹ دانشجوی عمران دانشگاه تهران ورود به حوزه از طریق ماده ۱۸ (۶ سال اول حوزه را به صورت یک جا امتحان می گیرند.) ۶_۷ سال استفاده از درسهای خارج اساتید صاحب نام حوزه در زمینههای مختلف به صورت حضوری استفاده از بیش از ۵۰ سال صوت دروس خارج فقه و اصول اساتید درجه یک حوزه تألیف بیش از ده کتاب تخصصی، که چهار کتاب آن با عنوان «نظام قانونی فریضه و سنت و فضل» و «فرآیند استنباط معنی از متن» و «بررسی روایات به روش فهرستی» و «شرح و تحقیق طب الائمه ابنی بسطام» چاپ شده است. و تألیفاتی دارای رتبه کشوری یا استانی در جشنواره علامه حلی. بیش از ده تألیف علمی ترویجی که یک عنوان آن با نام «دسترنج، پژوهشی در وضعیت مطلوب معیشت و کسب و کار طلاب» منتشر شده است و برخی از قبیل «هفت خوان پژوهش» در دست چاپ است. استاد رسمی دروس سطوح عالی حوزه علمیه قم دارای تأییدیه از اساتید طراز اول حوزه علمیه برای تدریس دروس سطوح عالی دارای مدرک معادل کارشناسی و کارشناسی ارشد فلسفه اسلامی و دانشجوی سطح ۴(معادل دکتری) فلسفه اسلامی در مجموع ۵_۶ سال سابقهی تبلیغ دانشجویی در دانشگاههای صنعتی شریف و شهید رجائی تهران و یزد و اصفهان مدیریت محتوایی وب سایت. Dinshenasi.com و از مدیران وب سایت pejooheshkade.ir همکاری با موسسه کتاب پردازان(بنیاد حرکت) و برخی از سازمان های آن نویسنده طرح تحصیل نخبگان حوزوی و طرح تدریس نخبگان حوزوی
یونس خدائی
بنیانگذار و مدیر پژوهشکده پیدا نویسنده کتاب هفت خان پژوهش کاربردی کارشناسی ارشد علوم قرآن حدیث دانشگاه فردوسی فعالیت در زمینه مشاوره و تسهیل گری رشد و توسعه فردی و تندپژوهی بیش از 2000 ساعت تجربه تسهیل گری و مشاوره طراح و ایده پرداز دوره های توانمندسازی و مهارت افزایی مشارکت در طراحی و ایده پردازی بیش از ۲۰ طرح و دوره سابقه همکاری با مجموعه های مختلف فرهنگی و کسب و کاری
سوالات متداول
هزینه شرکت در وبینار چقدره؟ ارزش گذاری قیمت این وبینار180 هزار تومان به ازای هر نفر هست اما شما میتوانید بلیط ثبت نام زودهنگام این وبینار را فقط با مبلغ 18 هزارتومان تهییه کنید. لازم به ذکر هست که ویدئوی این وبینار پس از ضبط به مبلغ 180هزارتومان به فروش خواهد رسید و تخفیف ثبت نام زودهنگام فقط به نیت آموزش این مبحث مهم به تعداد بیشتری از افراد اعمال شده است.
اگر موفق به شرکت در وبینار نشوم امکان دانلود ویدئو را خواهم داشت؟ بله. توصیه ما این هست که حتماً در وبینار حضور داشته باشید اما اگر به هر دلیل موفق به شرکت در وبینار نشدید ویدئوی ضبط شده را در اختیار شما خواهیم گذاشت. افرادی که بلیط ثبت نام زودهنگام را با مبلغ 18 هزار تومان تهیه کنند نیز نیاز به پرداخت هزینه دوباره نخواهند داشت.
احتیاج به راهنمایی بیشتری دارم؟ اگر سوالی دارید که پاسخش رو تو این صفحه پیدا نکردید میتونید با این شماره تماس بگیرید: 09381700988
1401/08/18 - 18:18 تاریخ شروع
1401/08/18 - 20:30 تاریخ پایان
هزینه ثبت نام در رویداد: 18000 تومان
وبینار سرنخ «فرمول کشف بارهای به زمین افتاده» هنوز پستی منتشر نکرده است