روبرد روبرد
    جستجوی پیشرفته
  • ورود/ثبت نام

  • © 2025 روبرد
    درباره ما • ارتباط با ما • سیاست های حفظ حریم شخصی • قوانین روبرد • راهنمای تبلیغات روبرد • معرفی روبرد به دوستانتون • راهنمای موقعیت های کارآموزی • دانلود اپلیکیشن • راهنما

    انتخاب زبان

  • Persian
آموزشگاه روبرد
کاربران کارجویان
رویدادها
نیازهای تحصیلی
صفحات
مقالات
آموزشگاه روبرد کاربران کارجویان نیازهای تحصیلی رویداد ها صفحات مقالات
User Image
برای تنظیم بهینه کاور، آنرا جابجا کنید

فاطمه محمدی

بیوفیزیک
ارسال پیام و دنبال کردن
  • پست ها1
  • رزومه من
  • شبکه من 1
  • صفحات دنبال شده1
اسما موسیوند
اسما موسیوند
1 روز قبل
پزشکی دانشگاه شیراز
سال ورود به دانشگاه: 1400
مقطع تحصیلی: دکتری
 

پسندیدن
نظر
مهدی مهدی
مهدی مهدی
حقوق دانشگاه رازی }
3 روز قبل  قبل

۴باور غلط حقوقی
اگر زن ناشزه باشد(تمکین نکند) به او مهریه تعلق نمیگیرد!
حتی در صورت تمکین نکردن حق مهریه زن ساقط نمیشود.
دیه در ماه های حرام دو برابر میشود!
خیر دیه در ماه های حرام یک سوم اضافه میشود.
در صورتی که پسر و دختر رابطه نامشروع جنسی داشته باشند انها با حکم دادگاه مجبور به ازدواج میشوند!
هیچکس را نمیتوان مجبور به ازدواج کرد.
میتوان حق طلاق را به زوجه(زن)داد!
حق طلاق فقط مخصوص شوهر هست و آنچه که عرفا حق طلاق دادن به زن در جامعه میگویند وکالت در طلاق هست که شوهر به زن میدهد.
حتما مطلب را برای آگاهی دیگران به دوستانتان ارسال کنید.
صفحه را دنبال کنید.
مطلب را بپسندید.


پسندیدن
نظر
نیلی عظیمی
نیلی عظیمی
 متخصص در حسابداری، مدیریت مالی و بهینه‌سازی فرآیندها، با توان تحلیل داده...
4 ساعت قبل  قبل

چرا دانش آموزان از ریاضیات فراری هستند؟
علت فاصله گرفتن دانش‌آموزان از ریاضیات بیش از آن‌که ناشی از دشواری ذاتی این علم باشد، به شیوه‌های نادرست آموزش آن بازمی‌گردد. در بسیاری از موارد، ریاضی به‌صورت حفظی و مبتنی بر فرمول‌ها آموزش داده می‌شود، بدون آن‌که بر درک مفهومی تأکید شود (Bruner, 196. این رویکرد، در صورت نفهمیدن مطالب، زمینه‌ساز ترس از اشتباه و تضعیف اعتمادبه‌نفس دانش‌آموزان می‌شود. ضعف در پایه‌های آموزشی، نبود پیوند میان مفاهیم ریاضی و کاربردهای روزمره، و شکل‌گیری باورهای منفی مانند «ناتوانی ذاتی در ریاضی» یا «انحصار این درس برای افراد نابغه»، این نگرش منفی را تشدید می‌کند. در نتیجه، ریاضیات به یکی از نخستین دروسی تبدیل می‌شود که دانش‌آموزان در آن احساس ناتوانی شناختی می‌کنند، حتی در حالی‌که توانایی لازم را دارا هستند. با این حال، در صورت ارائه‌ی آموزش مبتنی بر فهم، صبوری و معنا، ریاضیات می‌تواند به ابزاری مؤثر برای پرورش تفکر منطقی و تحلیلی و یادگیری معنادار تبدیل شود (Ausubel, 1968).
ارائه دهنده: نیلوفر عظیمی


پسندیدن
نظر
Shahrukh Jahani
Shahrukh Jahani
1 روز قبل
آموزش زبان انگلیسی دانشگاه بین المللی امام خمینی
سال ورود به دانشگاه: 1402
مقطع تحصیلی: کارشناسی
 

پسندیدن
نظر
نمایش پست های بیشتر

ثبت نیاز تحصیلی جدید